بازدید 1395

«عبدالله» دیدار سازنده‌ای با «اشرف‌غنی» داشت

کد خبر: ۴۲۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶ 23 August 2014
سخنگوی تیم اصلاحات و همگرایی، دیدار امروز 2 کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان را دیداری دوستانه و صمیمانه خواند و اظهار داشت: دیدار امروز «عبدالله» و «احمدزی» نمایانگر پایبندی آنان به توافقات انجام شده است.

«مجیب الرحمان رحیمی» سخنگوی تیم اصلاحات و همگرایی در گفت‎وگو با فارس، دیدار امروز 2 کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان را دیدار دوستانه و صمیمانه خواند و اظهار داشت: دیدار امروز «عبدالله» و «احمدزی» نمایانگر پایبندی آنان به توافقات انجام شده است.

وی افزود: صبح امروز صحبت‎های سازنده و ثمربخشی در سطح رهبری 2 تیم در منزل «عبدالله عبدالله» آغاز شد و در آن بر روی نقاط اختلافی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

براساس اظهارات رحیمی، حدود صلاحیت صدراعظم اجرایی(رئیس اجرایی)، چگونگی توزیع قدرت و تمرکز زدایی و چگونگی مدیریت دولت وحدت ملی از محوری ترین موضوعاتی بود که در دیدار 2 رهبر مورد بحث قرار گرفت و پیشرفت‎هایی نیز حاصل شد.

تاکید بر توزیع قدرت از سوی تیم اصلاحات و همگرایی

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: تیم اصلاحات و همگرایی در راستای درک ضرورت تغییر نظام از ریاستی به صدارتی، بیشتر بر توزیع قدرت و جلوگیری از انحصار قدرت تاکید دارد.

رحیمی در پایان، نشست 2 رهبر را سازنده عنوان کرد، اما از ارائه توضیحات لازم در مورد دستاوردهای دیدار 2 رهبر خودداری ورزید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار