بازدید 3492

انصاری‌فرد در سه‌راهی ساراگوسا، اوساسونا و پرسپولیس

کد خبر: ۴۲۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ 23 August 2014
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است.

به گزارش ایسنا، کریم انصاری فرد که در اواسط هفته گذشته برای حضور در لیگ 2 اسپانیا و پیوستن به یکی از تیم‌های لیگ به این کشور سفر کرده بود هم‌چنان به دنبال انتخاب تیم جدیدش است.

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر هنگامی که به اسپانیا می‌رفت دو پیشنهاد از اوساسونا و تنه‌ریف داشت که پیشنهاد دومی جدی‌تر بود. با گذشت یک روز از حضور انصاری فرد در اسپانیا نظر مسئولان تنه‌ریف عوض شد و آنها یک مهاجم آرژانتینی را به ترکیب خود اضافه کردند تا پیوستن مهاجم ایران به این تیم غیر ممکن شود.

انصاری‌فرد روز پنجشنبه در فرودگاه بیلبائو با واسیلویچ، مدیر ورزشی باشگاه اوساسونا دیدار کرد. یکی از هواداران اوساسونا عکس ملاقات آنها را به صورت پنهانی گرفت و روی توئیتر خود گذاشت تا رسانه‌های اسپانیایی از علاقه باشگاه پمپلونایی به جذب این بازیکن ایرانی خبر دهند. حتی زابالتا، یکی از مدیران ورزشی اوساسونا این خبر را تایید کرده بود، اما حضور انصاری فرد در این تیم را منوط به تحقق بعضی شرایط دانسته بود.

باشگاه اوساسونا طبق قوانین فدراسیون اسپانیا مثل سایر تیم‌های دسته دو این کشور نمی‌تواند از حد مشخصی هزینه‌هایش را بیشتر کند. از سویی دیگر آنها در پست‌های بال چپ و راست نیاز بیشتری به بازیکن دارند و برای جذب انصاری فرد باید یک بازیکن را از فهرست خود خارج کنند. همه این شرایط پیوستن مهاجم شماره "10" ایران در جام جهانی به اوساسونا را سخت می‌کند.

همچنین عصر پنجشنبه خبر رسید که رئال ساراگوسا علاوه بر مسعود شجاعی به کریم انصاری‌فرد هم نیم نگاهی دارد و اگر انتقال این مهاجم به اوساسونا قطعی نشود ساراگوسا می‌تواند گزینه احتمالی باشد. هر چند فهرست این تیم اسپانیایی هم جای خالی زیادی ندارد و از بین شجاعی و انصاری فرد یک نفر می‌تواند به این تیم بپیوندد.

به گزارش ایسنا، انصاری فرد در حالی برای مذاکره با تیم‌های دسته دومی اسپانیا در این کشور به سر می‌برد که پس از مصدومیت رضا نوروزی خبر می‌رسد برخی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به این بازیکن پیغام دادند که به ایران بیاید و با سرخ‌ها مذاکره کند. پس از آسیب دیدگی‌ شدید نوروزی که احتمال دارد مسئولان باشگاه پرسپولیس به خاطر آن نامش را از فهرست این فصل خود خارج کنند، دایی نیاز شدیدی به یک مهاجم نوک خوب دارد و با توجه به حضور پرسپولیس در آسیا خرید مهاجم جدید برای این تیم اجتناب ناپذیر است.

باید دید سرنوشت کریم انصاری فرد که از سه فصل گذشته لیگ برتر ایران در دو فصل به عنوان "آقای گلی" دست یافته و همواره از او به عنوان یکی از مهاجمان آینده‌دار ایران نام برده شده چه می‌شود؟ این مهاجم اردبیلی دوست دارد در خارج از کشور به فوتبال خود ادامه دهد و باید منتظر بود تا در یک هفته‌ آینده تکلیف این بازیکن مشخص شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر