بازدید 5859

نوباوه: بازنشستگی سیاسیون هم سیاسی است

اصطلاح بازنشستگی زمانی به کار برده می‌شود که دوران خدمت فردی در یک اداره به اتمام رسیده باشد و طبق قانون آن فرد باید بازنشسته شده و دیگری جایگزین وی شود
کد خبر: ۴۲۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲ 23 August 2014
یک نماینده اصولگرای مجلس با تأکید بر این‌که اصطلاح بازنشستگی سیاسی اغلب خودخواسته و بیشتر جنبه سیاسی دارد، گفت: استفاده از تراوشات فکری و تجربیات افراد باتجربه سیاسی می‌تواند با حفظ منافع ملی مفید باشد.

بیژن نوباوه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که اصطلاح بازنشستگی زمانی به کار برده می‌شود که دوران خدمت فردی در یک اداره به اتمام رسیده باشد و طبق قانون آن فرد باید بازنشسته شده و دیگری جایگزین وی شود، گفت: اما به کار بردن این اصصلاح برای افراد چهره و سیاسی می‌تواند خودخواسته باشد که اغلب برای مسائل سیاسی و به نوعی ضربه زدن به دیگران اطلاق می‌شود که عملا کاربردی ندارد.

این نماینده اصولگرای مجلس، خاطرنشان کرد: البته استفاده از تراوشات فکری، روحی و تجربیات افراد در هر شرایطی اگر به سود کشور و با حفظ منافع ملی باشد مفید خواهد بود.

وی تصریح کرد: اما برخی از این افراد سیاسی ممکن است سیطره و نوع کارشان تغییر کند یا کاهش فعالیت داشته باشند اما این‌که این افراد خودشان را از همه صحنه‌ها دور کنند و در خانه بنشینند نشدنی است.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه اظهار کرد: افرادی که به نوعی بازنشسته می‌شوند و امکان فعالیت در سطوح دولتی برایشان وجود ندارد باید بر اساس قانون اجازه دهند نیروهای جوان وارد عرصه شده و جایگزین آنها شوند. در واقع نوع استفاده از افراد باتجربه باید به گونه‌ای باشد که نیروهای جوان هم امکان فعالیت داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل