بازدید 4421
۲

شباهت به برادر، زورگير را به دام انداخت

کد خبر: ۴۲۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ 23 August 2014
رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي دو سارق که اقدام به زورگيري در بلوار کلاهدوز مشهد مي‌کردند شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ بيدمشکي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وصول گزارشاتي از کلانتري احمد آباد مبني بر وقوع چند فقره زورگيري از شهروندان توسط يک دستگاه موتورسيکلت با دو نفر راکب جوان، بررسي ‌موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي با بيان اينکه در اين راستا اکيپي از کارآگاهان پليس آگاهي، با بررسي پرونده‌ها و اظهارات مالباختگان، تحقيقات خود را آغاز کرده و نقاط جغرافيايي جرم شناسايي، با تشکيل چندين اکيپ موتوري به مناطق وقوع جرم تحت کنترل قرار گرفت، گفت: کارآگاهان پليس آگاهي موتورسيکلت مورد استفاده در سرقت‌ها را در محدوده‌هاي سرقت شناسايي و به همراه راکب آن به پليس آگاهي انتقال دادند.

 بيدمشکي تصريح کرد: در بازجويي‌هاي بعمل آمده و مواجهه حضوري فرد مظنون با شاکيان، اين فرد مورد شناسايي واقع نشد، اما طبق اظهارات مالباختگان شباهت زيادي به سارق داشت لذا طي بازجويي‌هاي بعمل آمده وي بيان داشت برادري شبيه به خود دارد که گاهي اوقات از موتورسيکلت وي استفاده مي‌کند که بلافاصله با هماهنگي مقام قضايي برادر وي دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي خاطرنشان کرد: برادر وي پس از مواجهه حضوري با تعداد چهار شاکي صراحتا به جرم خود با همدستي فرد ديگري اعتراف کرد که بلافاصله همدست اين سارق حرفه‌اي نيز دستگير و پرونده‌اي در اين خصوص تشکيل شد.

 بيدمشکي در پايان اظهار داشت: متهمان براي تکميل بازجويي و کشف ساير سرقت‌هاي احتمالي با قرار صادره توسط مقام قضايي در اختيار پليس آگاهي قرار گرفتند و تحقيقات به صورت ويژه کماکان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همه به برادر خود می بالند .

این کی از برادرش می نالد.
فقط اعدام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار