بازدید 61080

قاتل خبرنگار آمریکایی شناسایی شد

چند روز پس از انتشار فیلمی از اقدام یکی از عناصر داعش در بریدن سر یک خبرنگار آمریکایی در سوریه، مطبوعات انگلیسی به نقل از سرویس‌های امنیتی این کشور هویت عامل این جنایت را فاش کردند.
کد خبر: ۴۲۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹ 22 August 2014
چند روز پس از انتشار فیلمی از اقدام یکی از عناصر داعش در بریدن سر یک خبرنگار آمریکایی در سوریه، مطبوعات انگلیسی به نقل از سرویس‌های امنیتی این کشور هویت عامل این جنایت را فاش کردند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه انگلیسی "سان" اعلام کرد که قاتل "جیمز فولی" یک جوان انگلیسی از اهالی لندن است که پس از آموزش دیدن توسط یک مجموعه افراطی، به سوریه اعزام شده است.

نام این تروریست انگلیسی عضو داعش "جان" است، و به لهجه "کاکنی" که ویژه بعضی از ساکنان پایتخت انگلیس است، صحبت می‌کند.

سایت شبکه "بی بی سی" گزارش داد، "جان" گروهکی از اعضای وابسته به داعش را فرماندهی می‌کند که 20 غربی از جمله چند زن را ربوده‌اند.

بر اساس این گزارش، این گروهک تروریستی، به صورت مستمر در حال رفت و آمد در مناطقی از سوریه و شاید عراق است تا نیروهای ویژه غربی نتوانند گروگان‌ها را آزاد کنند.

"دیوید کامرون" وزیرخارجه انگلیس پس از انتشار فیلم سربریدن "جیمز فولی" و صحبتهای عامل این جنایت با لهجه پایتخت نشینان انگلیس؛ اذعان کرد که احتمالا قاتل فولی انگلیسی باشد.

روزنامه "گاردین" نیز به نقل از مسؤولان سرویس‌های امنیتی انگلیس و روزنامه نگارانی که قبلا از سوی داعش ربوده شده بودند، تأکید کرد که این عضو داعش "جان" نام دارد و اهل پایتخت انگلیس است. وی 3 سال قبل به سوریه اعزام شد و سرکردگی یکی از گروهکهای داعش را که اعضای آن انگلیسی بودند برعهده گرفت. این گروهک مسؤول حراست گروگانها در شهر رقه سوریه است.

گاردین به نقل از منابع خود تأکید کرد که این فرد به شدت افراطی و آموزش دیده است، و همواره نماینده داعش در مذاکرات آزاد سازی گروگانها است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۳
انتشار یافته: ۱۹
میگن چاه کن همیشه ته چاهه, همینه
اوه جان ! خودتی ؟؟؟
چطور شد انگلیس حالا که موضوع قتل آمریکایی ها پیش اومد ؛ شهروند تروریستش را معرفی کرد . تا این موقع که مردم سوره را می کشت خبری نبود. همه این آتیشا زیر سر انگلیس هستش
سگ انگليسي.
توسط چه کسانی اعزام شد و کجا اموزش دیده است جواب این سوالات در خبر مجهول است . بعد از روی هجای و آوا به راحتی نمیتوان تشخیص داد که طرف کیست مگر آنکه گوینده را بشناسید و با لهجه و اوای او کاملا آشنا باشید. در نتیجه اینکه از روی فیلم تشخیص داده اند این مطلب را ادعای انگلیسی است قطعا قبلا با او همکلام بوده اند .احتمالا بعد از شکست حمله امریکا جهت ازاد سازی گروگانهایشان با انها وارد مذاکره شده اند و در پشت پرده وارد معامله شده اند نتیجه نداده برای داعشی ها فولی را کشتند و گفتند بیشتر حمله کنید بقیه را هم خواهیم کشت نتیجه و مخلص این بازی دو سویه است یک طرف امریکا دارد بازی میکند یک طرف انگلیس .
يعني بر همه موارد تروريستها اشراف كامل دارند گويي كه از خانواده خودشون هستن و عمريست كه با انها زندگي ميكنن
هزاران سوری و عراقی سر بریده شدند و هزاران زن و کودک فلسطینی تکه تکه شدند، کک هیچ کس در دنیا گزیده نشد. چقدر قدرت اطلاعاتی اینها بالاست و برای مردمشان ارزش قایل هستند. .
ادم می ماند قسم حضرت عباس یا دم خروس را باور کند چطورشد یک شبه این ادم شناسای شد در سیستم نظامی وقتی افراد گردان ودسته یا گروهان را میخواهند جائی بفرستند اتمام مشخصات فرد را به ثبت میرسانند این فرد فرستاده سازمانهای اطلاعاتی خود غرب بوده که در ارشیو داشتند ومی دانستند چه کسی است
عنوان گزارشتان اشتباه است و مطلب را درست درک نکرده اید. هنوز جلاد خبرنگار آمریکایی شناسایی نشده. نام "جان" که به آن اشاره شده است نامی بسیار رایج بوده و این قاتل از آن به عنوان نام مستعار در مقابل گروگانها استفاده می کرده.
خودشون یارو رو میشتاسن چوم دست پرورده خودشونه ، وگرنه با صورت پوشیده از روی صدا کی میتونه اسم شخصو بگه!!! اینام مردم دنیارو گیراوردنااا
کار ، کار انگلیسی هاست !
نوش جانتون
هر چي نخود تو آش عراق و سوريه ريختيد داره مياد تو قاشق هاتون
لعنت بر داعش
حماقت مرز نمیشناسه.
خودانگلیس وامریکا این سگها راپرورش دادند تاحالا اینقدر جنایت کردند نگفتیدلهجه دارنداما حالا که خبرنگار امریکایی را کشت همه بیدار شدند
چون نیک نظر کرد پر خود در آن دید و بگفت از ماست که بر ماست!
غیب می گوییدها !!!
اسم قاتل "جان" است یعنی چه؟ این را که خودش هم در فیلم گفته بود.
اگر راست می گویید نام خانوادگی و کد ملی و آدرس خانواده و ... را اعلام کنید.
خود کرده را تدبیر نیست ...
یک چیزی که مشخصه
یک عده به اسم تند رو های هر کشور به داعش ماحق میشن
اما یک چیزی که می تونه تامل برانگیز باشه اینه که چه تعداد از اینا ماموران امنیتی کشورهای آمریکا انگلیس یا اروپایی هستند که با هدف ضربه زدن به اسلام به داعش ملحق شدند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان