بازدید 2988

ارتش عراق در آستانه ورود به پایگاه اسپایکر

صلاح الدین (العالم) ـ ارتش عراق با انجام عملیات موفقیت آمیز ضد گروه های مسلح در استان صلاح الدین و پیشروی گسترده به سوی پایگاه هوایی اسپایکر، مناطق زیادی را آزاد و از چنگ تروریست ها خارج کرده است.
کد خبر: ۴۲۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳ 22 August 2014
به گزارش روز جمعه خبرنگار شبکه خبری العالم از استان صلاح الدین عراق، ارتش عراق با انجام عملیات در استان صلاح الدین علیه گروه های مسلح و آزاد سازی منطقه شیشیل و دیگر مناطق، در آستانه ورود به پایگاه هوایی اسپایکر قرار گرفته است که هدف اصلی این نبرد به شمار می رود.

این عملیات بزرگترین عملیات ارتش عراق به شمار می رود که راه امدادرسانی به افراد مسلح را قطع خواهد کرد و طی آن حلقه محاصره افرادی که در تکریت باقی مانده اند، نیز تنگ تر می شود.

ارتش عراق با وجود دشواری هایی که در پیشروی با آن روبرو بود مانند فضای نامناسب برای نیروی هوایی و مین ها و تله های کار گذاشته توسط باندهای داعش در مسیر، توانست به پیشروی های زیادی نایل آید.

در این عملیات پس از درگیری هایی که کمتر از یک روز ادامه داشت، شمار زیادی از گروه های مسلح تسلیم و از ادامه جنگ و درگیری عاجز ماندند و با تلفات جانی و مالی زیادی روبرو شدند.

یکی از فرماندهان نظامی به خبرنگار العالم گفت: با همکاری دسته ها و گروه های مختلف نظامی توانستیم در این عملیات در منطقه اسپایکر پیشروی کنیم وقدرت هوایی ما تقویت شد و هم اکنون در حال پیشروی هستیم.

گفتنی است پس از آزادسازی مسیر منتهی به پایگاه اسپایکر، عملیات آزادسازی دیگر مناطق شمالی این منطقه از چنگال تروریستهای داعش طولی نخواهد کشید.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل