بازدید 1410

469 کودک فلسطینی در غزه کشته شده‌اند

کد خبر: ۴۲۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴ 22 August 2014
رئیس دفتر یونیسف با بیان اینکه از آغاز حملات صهیونیستها به نوار غزه تاکنون 469 کودک کشته شده‌اند، گفت: بازساری نوار غزه احتمالا به 18 سال زمان نیاز دارد.

به گزارش (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیه الیوم، "پرنیلا ایرونساید" رئیس دفتر صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) در غزه طی کنفرانسی مطبوعاتی در مقر سازمان ملل در نیویورک اعلام کرد: براساس اطلاعات اخیر ما از آغاز حملات اسرائیل به نوار غزه 469 کودک کشته شده و 3000 تن دیگر زخمی شده‌اند و کارشناسان نگران امکان افزایش یافتن این تعداد هستند.

وی نسبت به مشکلات روانی کودکان در نوار غزه ابراز نگرانی کرد و گفت: در حال حاضر 373 هزار کودک نیاز فوری به کمک‌های روانی دارند.

ایرنساید خاطر نشان کرد: در حال حاضر 50 کارشناس از یونیسف در نوار غزه فعالیت و کمک‌های روانی لازم را به کودکان ارائه می‌کنند.

وی گفت: عملیات نظامی اسرائیل در نوار غزه همچنین موجب نابودی 17 هزار منزل شده و بازسازی غزه احتمالا به 18 سال زمان نیاز دارد.

رئیس دفتر یونیسف با بیان اینکه ظرف دو روز گذشته دستکم 9 کودک در نوار غزه کشته شده‌اند، گفت: حملات اسرائیل خسارت‌های زیادی را به ساختمان‌های 219 مدرسه فلسطینی وارد کرده طوری که 22 مدرسه به طور کامل از بین رفته‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل