بازدید 1446

استفاده رژیم صهیونیستی از 20 هزار تن مواد منفجره

کد خبر: ۴۲۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲ 22 August 2014
وزارت داخلی فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه از 20 هزار تن مواد منفجره معادل شش بمب هسته‌ای استفاده کرده است.

به گزارش (ایسنا)، پلیس مهندسی مواد منفجره وابسته به وزارت داخلی و امنیت فلسطین گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی در جریان حمله خود علیه نوار غزه از آغاز ژوئیه گذشته تاکنون نزدیک به 20 هزار تن مواد منفجره علیه ساکنان این منطقه استفاده کرده‌اند.

این مسئولان همچنین اعلام کردند: ارتش اسرائیل از سلاح‌های غیرقانونی و خمپاره‌های بسیار خطرناک در جریان حمله خود علیه نوار غزه استفاده کرد و این مساله باعث به شهادت رسیدن بیش از دو هزار شهروند فلسطینی از جمله زنان و کودکان و مجروح شدن هزاران تن از آن‌ها شده است.

مسئولان فلسطینی همچنین تاکید کردند: این میزان مواد منفجره استفاده شده علیه نوار غزه معادل شش بمب هسته‌ای به شمار می‌آید. نیروهای اشغالگر اسرائیلی در حمله خود از تمام ذخایر جنگی از جمله جنگنده‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین و انواع مختلف خمپاره‌ها که باعث به وجود آمدن ویرانی‌های گسترده می‌شود استفاده کرده است.

آن‌ها تاکید کردند: جنگنده‌های آپاچی نیروهای اسرائیلی خودروها و افراد پیاده را نیز مورد هدف قرار می‌دادند. نیروهای دریایی اسرائیل نیز از خمپاره‌های جدید به صورت بسیار گسترده استفاده کرده است.

مسئولان فلسطینی اعلام کردند: نیروهای اسرائیلی در جریان این جنگ از تجهیزات دارای اورانیوم استفاده کردند که این بمب‌ها تاثیرات بسیار مخربی بر روی محیط زیست و انسان‌ها می‌گذارد به طوریکه گسترش بیماری‌های مختلف میان شهروندان فلسطینی از جمله سرطان طی سال‌های آینده را به دنبال دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل