بازدید 2318

مسیرهای قاچاق در آشنایی دختران و پسران

کد خبر: ۴۲۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ 22 August 2014
قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی، گفت: رابطه ثبت نشده و بدون قاعده زن و مرد از گذشته به این شکل وجود داشته است، اما در حال حاضر این موضوع شکل عرفی به خود گرفته، ولی هنوز در کشور ما فراگیر نشده است.

به گزارش ایسنا، مرتضی میرباقری با بیان اینکه ازدواج سفید یک مساله فراگیر در ایران نیست، گفت: اگر قرار باشد برای موضوعاتی که در برخی مناطق و به صورت خیلی خاص به وجود می‌آید، به عنوان یک مساله فراگیر نگاه کنیم، از مسائل با اهمیت‌تر غافل می‌شویم. این موضوع اصلا در کشور ما زیاد نیست و نمی‌خواهیم مثل یک جریان قابل توجه به آن نگاه کنیم. البته اگر چنین مساله‌ای وجود داشته باشد حتما آن را بررسی خواهیم کرد.

وی با اشاره به افزایش خانه‌های مجردی و گرایش جوانان به این سبک زندگی، افزود: وجود این خانه‌ها مسائل خاص خود را دارد که مشکلات اساسی را ایجاد می‌کند و ما از این مسائل آگاهیم.

مسیرهای قاچاق برای آشنایی دختران و پسران ایجاد شده

قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی با بیان اینکه مساله ازدواج سپید اولویت اصلی ما نیست، گفت: در مورد اصل ازدواج ایجاد تسهیلات لازم و زمینه‌سازی آشنایی سالم دختران و پسران به عنوان اولویت‌های اول ما مطرح می‌شود. نظام آشنا کردن دختران و پسران دچار اشتباه شده است و مسیرهای قاچاق در این زمینه فراهم شده است.

میرباقری درخصوص اعتیاد به الکل در ایران و آغاز به کار اولین مرکز ترک الکل، گفت: این موضوع یک گرفتاری است که به شکل خزنده رو به شیوع است و قبل از مواجهه با این آسیب درصدد آن هستیم تا با آموزش به مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان از شیوع آن پیشگیری کنیم تا آسیب‌ها به حداقل برسد.

قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی، فرهنگی ادامه داد: سرمایه‌گذاری‌های زیادی به خصوص در مناطق غربی کشور در حوزه جلوگیری از ورود مشروبات الکلی و برخورد با باندهای قاچاق سازماندهی شده ، انجام می‌شود ولی باید اطلاع‌رسانی نیز داشته باشیم. در این خصوص بد نیست یکی ، دو مرکز در مقام پایلوت یکسری کارهایی برای ترک اعتیاد به الکل انجام دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی