بازدید 2399

عدم سرمایه گذاری سازمان گسترش صنایع در اردبیل

کد خبر: ۴۲۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴ 22 August 2014
نماینده مردم اردبیل،نمین،نیر و سرعین در مجلس،گفت: وزیر صنعت،معدن و تجارت قول داده که طرحی از سوی سازمان گسترش صنعتی و ایمیدرو در استان اردبیل شروع شود که متأسفانه تا به امروز عملکرد قابل توجهی صورت نگرفته است.

کمال الدین پیرموذن درگفت و گو با خانه ملت،درخصوص مشکلات بخش صنعت شهرستان های اردبیل،نمین، نیر و سرعین در استان اردبیل،گفت: متأسفانه شرکت‌هایی ملی چون ایمیدرو به عنوان سازمان ‌گسترش صنایع تاکنون هیچ سرمایه‌گذاری دربخش صنعت استان اردبیل انجام نداده‌اند.

نماینده مردم اردبیل،نمین،نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر صنعت،معدن و تجارت قول داده که طرح خوبی از سوی سازمان گسترش صنعتی و ایمیدرو در استان اردبیل شروع شود که متأسفانه تا به امروز عملکرد قابل توجهی در بخش صنعت این استان صورت نگرفته است.

خلوص طلای استان اردبیل 22 عیاراست

این نماینده مردم در مجلس نهم،بابیان اینکه خلوص طلای استان اردبیل 10برابر خلوص طلای استان اصفهان است،اظهار داشت: با توجه به اینکه خلوص طلای استان اردبیل 22 عیاراست اما معادن طلای این استان از سوی مسئولان دولتی استخراج نمی شود درحالیکه معادن طلای استان اصفهان استخراج می شود.

تعطیلی 60  درصداز واحدهای صنعتی اردبیل

نماینده مردم اردبیل،نمین،نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر 60 درصد از واحدهای صنعتی استان اردبیل به دلیل کاهش سرمایه در حال گردش تعطیل است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس،گفت: افزایش خط اعتباری و منابع بانکی به منظور فعالیت مجدد واحدهای صنعتی تعطیل استان اردبیل بسیار ضرورت دارد که امیدواریم تمامی این اقدامات در جهت عمران استان و پیشرفت منطقه کارساز باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی