بازدید 2358

رییس جمهور با "من روحانی هستم" مسامحه کرد

کد خبر: ۴۲۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲ 22 August 2014
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در عرف سیاسی چنین جا افتاده است که رقبا از بسترهای مختلف فرهنگی، سیاسی و حتی علمی سوءاستفاده می کنند تا جناح و فرد مقابل را تخریب کنند.

جواد هروی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خانه ملت، با بیان اینکه روالی که تا کنون رئیس جمهور در قبال ساخت مستند "من روحانی هستم" و "مصاف" داشته، مسامحه و آرامش بوده است، خاطرنشان کرد: اما آنچه در روزهای اخیر از روحانی دیده شد این بود که ایشان روحیه پرخاشگری هم دارد لذا اگر نیاز باشد خود ایشان با شدت عمل و تندی به این قضیه پاسخ خواهد داد.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ایشان خیلی هم در شرایطی نیست که بگوییم مظلوم بوده و در حاشیه افتاده است و نیاز به حمایت ما دارد بلکه حرکت چند هفته اخیر ایشان نشان داد که می توانند از خودشان دفاع کنند.

وی ساخت مستند برای رقیب سیاسی را در بین جریانات سیاسی یک روال عادی دانست و یادآور شد: این قضیه صرفا مربوط به زمان حال نبوده و پیش از انقلاب نیز داشتیم به طوری که در عرف سیاسی چنین جا افتاده است که رقبا از بسترهای مختلف فرهنگی، سیاسی و حتی علمی سوءاستفاده می کنند تا جناح و فرد مقابل را تخریب کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: با اینکه این روال یک روال غیرقانونی بوده و موجب بی تقوایی و بی اخلاقی سیاسی در جامعه می شود، همچنان در بین سیاستمداران عادی و مرسوم است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی