بازدید 3034

کی‌روش: کار را از همین امروز شروع می‌کنیم

کد خبر: ۴۲۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲ 22 August 2014
کارلوس کی‌روش در حالی از توافق نهایی‌اش با فدراسیون فوتبال خبر داد و امضای قرارداد را به روز یکشنبه موکول کرد که علی کفاشیان را تنها برنده مذاکره امروز قلمداد کرد.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از پایان جلسه دیروز(پنجشنبه) که قرار بود برای توافق نهایی با فدراسیون فوتبال بر سر هدایت تیم ملی ایران انجام شود، به نشست خبری آمد و گفت: مهم‌ترین مطلب این بود که جلسه‌ای برگزار شود تا تمام سوتفاهمات برطرف شود. با توجه به آنالیز و بررسی‌های که انجام شد، می‌توانم بگویم که به تفاهم رسیده‌ایم. من و کفاشیان طبق این جلسه همه مسائل را بررسی کردیم و به توافق رسیدیم.

وی افزود: بار دیگر شخصا از کفاشیان تشکر می‌کنم که بار دیگر این فرصت را به من داد تا در خدمت تیم ملی فوتبال ایران باشم و مراتب قدردانی خودم را به خاطر این که به من اعتماد داشتند اعلام می دارم. پس از جلسه امروز تنها مسائل کوچک اداری باقی مانده است و روز یکشنبه طی مراسمی رسمی قرارداد امضا خواهد شد. کل نتیجه‌ جلسه همین بود و الان فقط زمان کار کردن است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که مدت قراردادتان تا چه زمانی خواهد بود؟ گفت: درباره قرارداد و طول مدت آن باید بگویم هدف اصلی من و فدراسیون صعود به جام جهانی 2018 است. البته مطمئنا همگی متوجه آن هستیم که جام ملت‌های استرالیا برای ما تورنمنت مهمی است. اما مطلبی که کفاشیان خواست این بود که آماده شدن برای حضور در جام ملت‌های آسیا لطمه ای به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2018 نزد. ما در عین حال تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌ها را در جام ملت‌ها داشته باشیم و از همین امروز آماده سازی را شروع می‌کنیم. به طور خلاصه می‌توان گفت هدف مشترک همه ما جام جهانی 2018 روسیه است و از امروز کار را آغاز می‌کنیم.

وی با بیان این که همواره مربی‌ای بوده که برد می خواسته است، گفت: با توجه به شناختی که از من دارید می دانید که من همیشه دوست دارم برنده بازی بعدی ام باشم. بنابراین از الان دست به کار می شویم و اردوها را برگزار می‌کنیم.

کی‌روش درباره این که آیا درباره دستیارانتان به توافق رسیده اید؟ گفت: این موضوعی بود که بخش عمده مذاکرات امروز ما را به خود اختصاص نداد. ما درباره مسائل کلی صحبت کردیم و به توافق رسیدیم. البته درخواست فدراسیون این است که همواره دو دستیار ایرانی در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشد. مارکار آقاجانیان و امید نمازی در گذشته کنار ما بودند. به خاطر مسائل آموزشی و شرایط تیم دو دستیار ایرانی در کادر فنی تیم ملی خواهند بود اما به صورت جزئی امروز درباره آن صحبتی نکردیم. فکر کنم هفته‌ آینده بتوانیم در مورد آن حرف بزنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا پس از امضای قرارداد، ایران را ترک می‌کنید یا در کشور می‌مانید و کارتان را شروع می‌کنید؟ گفت: قبلا که هنوز به توافق قطعی با فدراسیون نرسیده بودم برنامه‌های آماده سازی تیم ملی را به فدراسیون داده بودم و الان هم طبق آن حرکت می‌کنیم، اما مطلبی که بر آن تاکید می‌کنم این است که ماموریت ما در استرالیا سخت‌تر از برزیل است. تاکید می‌کنم که رقبای محلی ما سخت و بسیار جدی کار می‌کنند. با اطلاعاتی که از آنها به دست آورده‌ام و همین طور شناختی که در مدت حضور اخیرم در دوبی به دست آورده‌ام قطر، امارات و بحرین بیش از آن که به موفقیت در جام ملت‌ها باشند به شکست ایران فکر می‌کنند.

وی افزود: شما من را می شناسید و می دانید از الان به بعد تمام تمرکزم روی برنامه‌های آماده سازی تیم ملی خواهد بود و در همین راستا درخواست‌های خودم را هم دارم. ما در آنجا با رقبای خودمان مواجه خواهیم شد شاید داور صربستانی بازی با آرژانتین در استرالیا نباشد، اما داوران دیگری هستند که می‌توانند به ضرر ما سوت بزنند. بنابراین ما یک راهکار داریم و آن هم این است که بهتر از قبل آماده شویم. اگر برنامه‌های آماده سازی تیم ملی قبل از جام جهانی خوب بوده، الان باید بهتر شود.

کی‌روش در پایان در پاسخ به این سوال که مبلغ قراردادتان چقدر است؟ کفاشیان را تنها برنده مذاکره امروز قلمداد کرد و در این باره گفت: همان طور که می‌دانید هیچ گاه از طرف من درباره مبلغ قراردادم صحبتی منتشر نشده است، چون این را کاملا شخصی و خصوصی می‌دانم، اما امروز به موضوعی پی بردم که تاکنون در طول چند سالی که در ایران بودم آن را نمی‌دانستم. آن هم این است که رییس فدراسیون فوتبال ایران یک مذاکره کننده بسیار سخت گیر است. می‌توانم بگویم او پس از جلسه امروز با لبخندش تنها برنده‌ی مذاکره بود. جلسه امروز یک برنده داشت و آن هم علی کفاشیان بود. من دیگر نمی‌خواهم تنها با او مذاکره کنم (با خنده)

 در پایان مذاکرات دیروز علی کفاشیان دیگر مصاحبه نکرد و قرار است روز یکشنبه کی‌روش با امضای قراردادش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی