بازدید 6477

نگاه شما: وضعیت نمازگزاران در امامزاده صالح

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۲۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳ 21 August 2014
محمد رضا دادگستر در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

پنج شنبه 93/5/23 عصر تصمیم گرفتیم بریم زیارت امامزاده صالح تجریش. بعد از کمی ترافیک ومدتی معطل شدن برای پارکینگ وارد امامزاده شدیم.چون وقت اذان مغرب شده بود تصمیم گرفتیم نماز مغرب وعشا را به جماعت ودر آن مکان مقدس بجا بیاریم.

داخل حرم نماز جماعت نبود و در بیرون حرم ( در محوطه حیاط ) نمازجماعت برگزارمیشد.وقتی به محل برگزاری نماز رفتیم با کمال تعجب دیدیم که فقط 3-4 ردیف موکت در محوطه پهن شده که آنها هم کاملا پر شده اند و بقیه مردم برای خواندن نماز هیچ زیراندازی ندارند.

(یعنی هیچ فرش,موکت یا زیراندازی نیست که مردم بتوانند روی آن نماز بخوانند).موضوع را باچندنفر ازمتولیانیکه آنجا بودند- والبته بوضوح مشکل رامیدیدند- مطرح کردم, ومتاسفانه جواب مشخص وقانع کننده ای نگرفتم.

بالاخره نماز شروع شد و ما و عده زیادی دیگر نماز جماعت را روی زمین بجا آوردیم.اما این وضعیت نه در شان نمازگزاران است و نه از نظر بهداشتی نمازخواندن روی زمین در حیاط امامزاده که محل عبورمردم میباشد صحیح است.

امیدواریم متولیان امامزاده  کمی مدیریت وهماهنگی داشته باشند و باعث نشوند که عده ای از فیض نماز جماعت در آن مکان مقدس بی بهره شوند ویا از روشی نامناسب استفاده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل