بازدید 4029

نگاه شما: هزینه های آزمونهای استخدامی

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۲۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷ 21 August 2014
محمدحسين زيبنده‌پور در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

همه مي‌دانيم كه بيكاري بعنوان معزلي جامعه ما را رنج مي‌دهد و جوانان بسياري جوياي كار روزگار مي‌گذرانند. در اين ميان عده‌اي تمام صفحات روزنامه‌ها و سايت‌ها را براي كار جستجو مي‌كنند تا بلكه كاري بيابند كه البته عمدتاً ناكام از تلاش باز مي‌مانند. در اين ميان و البته بندرت ديده مي‌شود كه بعضي از سازمانها و ارگانها اقدام به برگزاري آزمون جهت جذب نيرو مي‌كنند. گذشته از اين موضوع چه اميدي در دل جوانان روشن مي‌كند؟ امّا نحوه برگزاري آزمون به گونه‌اي است كه به ازاي هر نفر شركت كننده مبلغي بعنوان هزينه شركت در آزمون واريز نمايند و اين مبلغ معمولاً از 50000 ريال تا 500000 ريال مي‌باشد.

جواني كه پس از سال‌ها تلاش ، تحصيل و مطالعه اكنون پول تو جيبي خود را از پدر و مادر خود دريافت مي‌كند يقيناً مبالغ ياد شده براي آنان بسيار زياد است و بدليل بيكاري بسيار گسترده در جامعه معمولاً نفرات زيادي در آزمون‌هاي ياد شده شركت مي‌كنند كه مبالغ هنگفتي براي آن ارگان يا سازمان به ارمغان مي‌آورد ولي براي شركت كنندگان در آزمون معمولاً يأس و ناميدي بهمراه دارد. هم مي‌داند كه امكان موفقيت در اين آزمون كم است و همچنين مي‌دانند مبلغي كه پرداخت مي‌كند از كف ايشان خواهد رفت.

لذا از رئيس جمهور محترم كه بارها از بيكاري بعنوان بزرگترين معزل جامعه ياد مي‌كند انتظار مي‌رود به سازمان‌ها و نهادهاي برگزار كننده آزمون استخدامي ابلاغ فرمايند كه از دريافت مبالغ ياد شده اجتناب نمايند. شايان توجه است كه دقت در اين آزمون‌ها به جهت اينكه حق و حقوقي از شركت كنندگان تضييع نگردد ، انتظار ديگر داوطلبان مي‌باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل