بازدید 3963
ادعای یک سایت اسپانیایی

اوساسونا و ساراگوسا خواهان جذب انصاری‌فرد

کد خبر: ۴۲۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵ 21 August 2014
یک سایت اسپانیایی زبان اعلام کرد که ۲ باشگاه فوتبال اسپانیا خواهان جذب مهاجم تیم ملی ایران هستند.
 
به گزارش تسنیم، سایت خبری «نوتیسیاس دِناوارا» (اخبار ناوارا) اعلام کرد کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی ایران در فهرست خرید تیم اوساسونای اسپانیا در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال قرار گرفته و این باشگاه در صدد آن است که پیش از پایان مهلت خرید و فروش بازیکنان، یعنی ظرف 10 روز آینده با مهاجم تیم تراکتورسازی که بازیکن آزاد است، قرارداد ببندد.
طبق ادعای این سایت، انصاری‌فرد علاوه بر اوساسونا پیشنهادات دیگری هم دریافت کرده است که یکی از آنها از سوی تیم تنریف بوده است که روز سه‌شنبه اعلام شد انتقال این مهاجم ایرانی به آن منتفی است. دیگر تیمی که سایت نوتیسیاس دناوار ادعا کرده خواهان به خدمت گرفتن انصاری فرد شده، رئال ساراگوسا است.

این سایت با اشاره به اظهارات اخیر انصاری‌فرد مبنی بر عدم تمایل وی برای ماندن در فوتبال ایران، ادعا کرده است که اوساسونا بیش از 2 مشتری دیگر مهاجم پیشین پرسپولیس به جذب وی نزدیک است هرچند برخی مشکلات انتقال انصاری فرد را به پامپلونا پیچیده کرده است.

«نوتیسیاس دی‌ناوارا» همچنین با انتشار عکسی از کریم انصاری فرد در فرودگاه بیلبائو ادعا کرده است که این بازیکن 24 ساله آمده است تا قراردادش را با قرمزپوشان پامپلونا قطعی کند و هم‌تیمی جواد نکونام در اوساسونا شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر