بازدید 3101

رویکرد رییس جمهور پس از استیضاح وزیر علوم پسندیده بود

کد خبر: ۴۲۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶ 21 August 2014
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بانکها با استراتژی سنجیده باید از بخش تولید کشور پشتیبانی کنند تا زمینه رونق اقتصادی و تولید کشور فراهم شود.

به گزارش خانه ملت، رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران استان قم گفت: پیگیری رئیس جمهور درباره استیضاح وزیر علوم منطقی و عقلانی است و رئیس جمهور اظهارات سنجیده ای در این زمینه داشت که باید پایه و مبنایی برای آینده باشد.

وی با تمجید از اظهارات حسن روحانی پس از استیضاح وزیر علوم توسط مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به عنوان یک پایگاه اصلی برای اینگونه تصمیم‌گیری‌ها همیشه مواردی از این دست را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 لاریجانی با تمجید از مواضع رئیس جمهور درخصوص تصمیم نمایندگان مجلس گفت: باید اینگونه موضع‌گیری‌ها را به عنوان پایه‌ای قرار داد که وقتی مجلس در یک موضوعی نظر نهایی داد، این امر عاملی برای حرکت‌های بعدی باشد و همه از آن استقبال کرده و به آن احترام بگذارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به نظرم رویکرد رئیس جمهور رویکرد پسندیده‌ای بود و امیدواریم به آینده روابط دولت و مجلس کمک کند.

لاریجانی درباره طرح حرم تا حرم گفت: باید از ظرفیت این طرح استفاده شود که البته برای این موضوع نیز مقداری زمان را از دست داده ایم اما با حمایت بیشتر طرح حرم تا حرم باید این موضوع را به سرانجام رساند.

رئیس مجلس درباره نقش بانکها گفت: در رونق تولید نقش بانکها بسیار مهم است بنابراین شبکه بانکی باید با استراتژی قوی از بخش تولید در زمینه های مختلف مانند مسکن حمایت کند که البته در بیانات مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید شده است.

رئیس نهاد قانون گذاری یادآور شد: در بسته پیشنهادی دولت که به مجلس ارائه شده به موضوع استفاده از نقش  بانکها در رونق تولید تاکید شده است که البته مجلس نیز این موضوع را تقویت می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار