بازدید 2838

لزوم اجرای آبیاری تحت فشار در مزارع

کد خبر: ۴۲۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵ 21 August 2014
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس،گفت: متأسفانه تا به امروز پیشرفتی در صنایع دستی کشاورزی استان گلستان صورت نگرفته به همین جهت تقویت این حوزه از سوی دولت نیازمند به برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه است.

رحمت الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگارحوزه انتخابیهخبرگزای خانه ملت،با اشاره به معضل شدید کمبود آب در بسیاری از استان های کشور از جمله استان گلستان،گفت:با توجه به اینکه درحال حاضر بی آبی در استان گلستان بیداد می کند به همین جهت دولت باید اعتباراتی به منظور اجرای آبیاری تحت فشار،انتقال آب به مزارع کشاورزی وبرقی کردن چاه های آباستان های شمالی کشور از جمله گلستان تخصیص دهد.

سوء مدیریت گلستان را به بی آبی کشاند

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:در حال حاضر مدیریت صحیح منابع آب در جهت عدم مواجه با بحران کم آبی در استان ها بسیار ضرورت دارد به طوری که در استان گلستان آب مازاد وجود دارد اما متأسفانه به علت مدیریت ناصحیح وزارت نیرو با بحران شدید کم آبی روبه رو هستیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهارداشت: وزیر نیرو باید هر چه سریعتر بحران کمبود آب کشاورزان استان گلستان را به منظور کاشت محصولات کشاورزی مرتفع کند به طوری که اگر این مهم صورت نگیرید بی شک در آینده ای نه چندان دور بسیاری از مزارع کشاورزی و باغات این استان از بین خواهد رفت.

ضرورت پیشرفت در صنایع دستی کشاورزی استان گلستان

نوروزی،افزود: متأسفانه تا به امروز پیشرفتی در صنایع دستی کشاورزی استان گلستان صورت نگرفته به همین جهت تقویت این حوزه از سوی دولت نیازمند به برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به ضرورت اجرای الگوی کشت به منظور ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی،تصریح کرد: اجرای سیاست الگوی کشت در استان گلستان نیازمند به عزم ملی و مدیریت جهادی است به همین جهت وزیرجهاد کشاورزی باید هرچه سریعتر اجرای الگوی کشت محصولات کشاورزی دراستان گلستان را در دستورکارخود قرار دهد.

امسال شخم زدن باقلا و نخود فرنگی به هیچ عنوان به صرفه نبود

عضوکمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس،با انتقاد از اینکه امسال شخم زدن باقلا و نخود فرنگی به هیچ عنوان به صرفه نبوده است،گفت: متأسفانه محصولات کشاورزی چون باقلا و نخودفرنگی استان گلستان از سوی دولت به نرخی خریداری شد که این نرخ با توجه به بالا بودن هزینه های کاشت، داشت و برداشت پاسخگوی حتی مرحله برداشت این محصولات هم نبوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار