بازدید 1666
مشعل اعلام کرد:

شرط آغاز مجدد مذاکرات، پذیرش شروط مقاومت است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تاکید بر ادامه مبارزه در نوار غزه تا پیروزی تاکید کرد که تنها در صورتی که مطمئن شوند شرایطی برای تحقق شروط مقاومت وجود دارد به مذاکرات آتش‌بس باز خواهند گشت.
کد خبر: ۴۲۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴ 21 August 2014
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تاکید بر ادامه مبارزه در نوار غزه تا پیروزی تاکید کرد که تنها در صورتی که مطمئن شوند شرایطی برای تحقق شروط مقاومت وجود دارد به مذاکرات آتش‌بس باز خواهند گشت.

به گزارش «تابناک»، به نقل از خبرگزاری ترکیه «آناتولی» ، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با  این خبرگزاری گفت: شرط بازگشت مقاومت به مذاکرات آتش‌بس این است که مقاومت اطمینان پیدا کند شرایطی حقیقی وجود دارد که «اسرائیل» را به تسلیم در برابر درخواست‌های مقاومت و در راس آن پایان محاصره غزه وامی‌دارد.

وی افزود: ملت فلسطین قریب به 100 سال است که می‌جنگد و از یک ماه جنگ یا یک سال و جند سال خسته نمی‌شود و مقاومت برای دفاع از جان و وطن تا آخر جنگ ایستاده است.

مشعل در ادامه گفت که ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه حماس آ‌تش‌بس را نقض کرده است و یا اینکه حماس به دنبال یک کودتا در کرانه باختری علیه تشکیلات خودگردان است صحت ندارد .

رئیس دفتر سیاسی حماس سپس «بنیامین نتانیاهو» را قاتل کودکان خطاب کرد و گفت که رژیم صهیونیستی با حمله اخیر خود به نوار غزه مرتکب یک «هولوکاست» حقیقی شده است.

خالد مسعل که د رحال حاضر در دوحه به سر می‌برد قرار است یک نشست با «شیخ تمیم» امیر قطر و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان داشته باشد و آخرین تحولات غزه بررسی شود.

همچنین به نقل از پایگاه خبری «عرب48»، «زیپی لیونی» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی دیروز چهارشنبه و در مراسم سالگرد نظامیان کشته شده تیپ ویژه «گولانی» ارتش خطاب به نظامیان گفت: آماده حمله زمینی به نوار غزه باشید .

بر اساس اعلام رسانه‌های اسرائیلی لیونی افزود: من از جلسه کابینه می‌آیم. هرگز نمی‌توانم به شما بگویم که کی وارد غزه خواهیم شد اما آماده باشید تا در صورت صدور هر دستوری باری دیگر وارد عمل شوید.

در همین راستا «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز دیروز چهارشنبه اعلام کرد که آماده جنگ طولانی با تمام امکانات خود هستیم و عملیات زمینی نیز از جمله گزینه‌هاست.

از سوی دیگر «گیلعاد اردان» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی مدعی شد که مذاکرات آتش‌بس برای تل‌آویو دستاوردی نداشته و رژیم صهیونیستی در مقطع حاضر بیش از همیشه به حمله زمینی به غزه نزدیک شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار