بازدید 3446
۲

ژکو قراردادش را با سيتي تا2018 تمديد کرد

کد خبر: ۴۲۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ 21 August 2014
باشگاه فوتبال منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد ادین ژکو کاپیتان تیم ملی فوتبال بوسنی قرارداد جدیدی با منچسترسیتی امضا کرده است. 

مهاجم 28 ساله منچسترسیتی که در سال 2011 از ولفسبورگ آلمان به این تیم پیوست قرارداد خود را با منچسترسیتی چهار سال دیگر تمدید کرد و تا سال 2018 در این تیم خواهد ماند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن ، ژکو به پایگاه اینترنتی باشگاه منچسترسیتی گفت :« از روز اول حضورم در اینجا می دانستم که برای مدتی طولانی در سیتی خواهم ماند ، جای بهتری از سیتی سراغ ندارم. در سه سال و نیم گذشته تاریخ خوبی رقم زدیم و احساس می کنم در آغاز راه تحقق عناوین بهتر برای این باشگاه هستیم. هنوز اهداف زیادی وجود دارد که می خواهم در طول دوره بازی خود به دست بیاورم و معتقدم در بهترین باشگاه برای تحقق آن هستم.» 

پیش از ژکو ، الکساندر کولاروف ، سمیر نصری ، دیوید سیلوا ، وینسن کمپانی و سرخیو آگوئرو قراردادی بلندمدت با این باشگاه امضا کرده اند. 

این بازیکن بوسنیایی در 155 بازی که برای منچسترسیتی انجام داده موفق شده است 66 گل به ثمر برساند و به همراه این تیم دو بار عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ، یکبار عنوان قهرمانی در جام حذفی انگلیس در سال 2011 و امسال نیز عنوان قهرمانی در جام اتحادیه باشگاههای انگلیس را کسب کرده است. 


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل