بازدید 2547

تقدیر دبیرکل اتحادیه جهانی پست از پست بانک

کد خبر: ۴۲۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷ 20 August 2014
پست بانک ایران، شگفت‌ انگیزترین شبکه خدمت‌رسانی را دراختیار دارد و حضور در 10 هزار روستا به معنی شناسائی نیازهای مردم است که به خوبی انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: دبیرکل اتحادیه جهانی پست(UPU) در نشست مشترک با رئیس و اعضای هیأت مدیره این بانک ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به حضور چندروزه در ایران، فضای دوستانه و خوبی در کنار مردم خونگرم و صمیمی برای بنده ایجاد شد و از این بابت بسیار خوشحالم و تجارب خوبی کسب کردم.

وی افزود: پست مالی و پست بانک یکی از قدیمی‌ترین فعالیت‌ها را در دنیا دارند و هریک از کشورها متناسب با ساختار داخلی خود این مجموعه را ایجاد کردند.

بشار حسین تصریح کرد: خدمات پست‌بانک‌ها در دنیا تقریباً در یک سطح است، دربرخی کشورها مستقل و در برخی کشورها نیز از طریق شبکه پستی انجام می‌شود که هریک دارای نقاط قوت و ضعف هستند اما این خدمات در اکثر کشورها هم یکسان است.

دبیرکل اتحادیه جهانی پست(UPU) افزود: امروز مهم است که شمول مالی درتمامی مناطق جهان فراگیر شده و انتظارداریم تجارب پست بانک ایران را به سایر کشورهای جهان نیز منتقل کنیم.

وی تصریح نمود: پست‌بانک ایران می‌تواند در چارچوب قوانین و مقررات این اتحادیه با بیش از 157 کشور عضو همکاری و تعامل داشته باشد و این شبکه دارای شعب زیادی در سطح جهان است. البته کشور ایران نیز یکی از فعال‌ترین کشورهای عضو است.

تقدیر دبیرکل اتحادیه جهانی پست از پست بانک

بشار حسین درپایان گزارشی از سوابق مسئولیت خود در پست بانک کشور کنیا را ارائه نمود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان