بازدید 3412

حمایت رهبری و مردم بزرگترین پشتوانه دولت است

وزیر آموزش و پرورش حضور مردم و حمایت رهبری در همه عرصه ها را بزرگ ترین پشتوانه دولت تدبیر و امید دانست و گفت: دولت به مدد مردم و رهبری در یک سال گذشته در مهار تورم موفق بوده و با همین اراده برای خروج از رکود گام برمی دارد.
کد خبر: ۴۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵ 20 August 2014
 وزیر آموزش و پرورش حضور مردم و حمایت رهبری در همه عرصه ها را بزرگ ترین پشتوانه دولت تدبیر و امید دانست و گفت: دولت به مدد مردم و رهبری در یک سال گذشته در مهار تورم موفق بوده و با همین اراده برای خروج از رکود گام برمی دارد.

به گزارش ایرنا ، دکتر علی اصغر فانی روز چهارشنبه درجمع مردم گرمی مغان با گرامیداشت یاد شهدای دولت و حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد سال گذشته افزود: حضور قاطع مردم گرمی در انتخابات ریاست جمهوری نشانگر نقش این منطقه در صحنه های سیاسی و اجتماعی است.

وی نیاز 14 کیلومتر از جاده گرمی اردبیل به بهسازی و بهره مندی فرهنگیان گرمی از مزایای مناطق کمتر توسعه یافته را از مطالبات این شهرستان دانست و نسبت به پیگیری آنها قول مساعد داد.

دکتر فانی افزود: ایجاد یا الحاق گرمی به منطقه آزاد تجاری به عنوان خواسته مردم گرمی در جلسه شورای اداری دولت در اردبیل مطرح خواهد شد و امید می رود برای تحقق آن موانع قانونی وجود نداشته باشد.

نماینده عالی دولت در گرمی شش سد درحال احداث و مطالعه گرمی را از ظرفیت های این شهرستان برشمرد و گفت: قابلیت های این شهرستان به دولت آقای روحانی گزارش خواهد شد.

وی همچنین با تشکر از استقبال پرشور مردم گرمی از وی افزود: نامه های مردم جمع آوری و طبقه بندی شده و به تناسب اختیارات و توان دولت به آنها پاسخ داده خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در بازدید از کارخانه شیرآلات بهداشتی و صنعتی گرمی در روستای بیلداشی بخش مرکزی این شهرستان نسبت به طرح نواقص و اعتبار لازم برای تامین زیر ساخت های آن در جلسه دولت قول مساعد داد.

وی اضافه کرد: شرایط اجرای سند تحول آموزش و پرورش فراهم است و با ا توجه به شروع برنامه ریزی از 10 ماه قبل پیش ، سال تحصیلی 94-93 با کیفیت و قوت هر چه بیشتر آغاز خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به شهر گرمی پس از استقبال مسوولان این شهرستان در گلزار شهدای گمنام گرمی حضور یافت و به شهدای این منطقه ادای احترام کرد.

شهرستان گرمی در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان