بازدید 3029

واژگونی تانکر حامل مواد شوینده در فیروزکوه

کد خبر: ۴۲۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹ 20 August 2014
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از واژگونی تانکر حامل مواد شوینده در مسیر هرانده به نمرود و پخش این مواد در روخانه نمرود خبر داد.

به گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)،رضا کرمی با اعلام این خبر گفت: شب گذشته یک دستگاه تانکر 24000 لیتری در مسیر هرانده به نمرود دچار سانحه شده و بعلت واژگونی تانکر مقدار بسیار زیادی از مواد موجود درآن که  شامل ماده اولیه مواد شوینده بود در طبیعت و رودخانه نمرود پخش شد.

وی با اشاره به رخ داد این سانحه در نیمه شب و عدم اطلاع رسانی به موقع  اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه در این خصوص ، افزود: متاسفانه بخش اعظمی از مواد موجود در این تانکر در طبیعت و رودخانه نمرود پخش شده و  این مسئله باعث آلودگی آب رودخانه های حبله رود و   نمرود  گردیده  که در نتیجه به آبزیان منطقه و همچنین به باغداران حاشیه رودخانه خساراتی وارد شده است.

کرمی با بیان اینکه ماموران این اداره به محض اطلاع از موضوع سریعا به محل اعزام شدند خاطر نشان کرد: طی تماس تلفنی با اداره راه  نسبت به در خواست اعزام لودر به محل اقدام شده  تا از ورود مواد باقی مانده به  داخل رودخانه جلوگیری بعمل آید.

وی همچنین اظهار داشت: نمونه برداری های لازم بمنظور آزمایش از میزان آلودگی منتشر شده در آب این رودخانه ها توسط کارشناسان این اداره انجام و  نتایج حاصله متعاقبا اعلام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل