بازدید 2716
۷۲ ساعت تا پایان ضرب الاجل فوتبال به صدا و سیما

اختلاف فوتبال و تلویزیون بر سر قرارداد تبلیغات محیطی

کد خبر: ۴۲۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹ 20 August 2014
اختلاف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با صدا و سیما بر سر تبیلغات محیطی است.

به گزارش فارس، فدراسیون و سازمان لیگ و باشگاه‌های لیگ برتری روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند اگر سازمان صدا و سیما تا روز یکشنبه 2 شهریور قراردادی برای حق پخش تلویزیونی امضا نکند در آن‌صورت از حضور دوربین‌های صدا و سیما در ورزشگاه‌ها جلوگیری می‌شود.

تا امروز هیچ قراردادی بین صدا و سیما و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای حق پخش تلویزیونی امضا نشده است.

محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با فارس در مورد این وضعیت، گفت: صدا و سیما با کفاشیان و تاج بر سر کلیات به توافق رسیده بودند و مهم‌ترین مسئله قیمت این حق پخش بود که بر سر آن توافق نشد که دلیلش هم قرارداد تبلیغات محیطی است. مسئولان صدا و سیما می‌گویند وقتی فوتبال قرارداد تبیلغات محیطی را امضا کرده‌ و پول خوبی گرفته‌ پس ما باید مبلغ کمتری به فوتبال پرداخت کنیم زیرا دلیل قرارداد تبلیغات محیطی حق پخش تلویزیونی بوده است و اگر پخش تلویزیونی نباشد قرارداد تبلیغاتی محیطی ارزش زیادی پیدا نمی‌کند.

وی ادامه داد: مسئولان صدا و سیما می‌گویند یا قرارداد حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی را به طور کامل به ما بدهید یا حالا که قرار است تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی جدا باشد بنابراین مبلغ قرارداد کمتری برای حق پخش پرداخت می‌شود.

 حدود 72 ساعت دیگر ضرب الاجل فوتبال به صدا و سیما به پایان می‌رسد و هنوز وضعیت این قرارداد مشخص نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی