بازدید 2414
"انتصابات در فدراسیون دو ماهه است"

مهدوی: تعلیق تنیس از بیخ و بن شایعه بود

سرپرست فدراسیون تنیس می‌گوید تعلیق فدراسیون از بیخ و بن شایعه بوده و تماس فدراسیون جهانی نیز تایید این قضیه است.
کد خبر: ۴۲۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷ 20 August 2014
سرپرست فدراسیون تنیس می‌گوید تعلیق فدراسیون از بیخ و بن شایعه بوده و تماس فدراسیون جهانی نیز تایید این قضیه است.

ابوالحسن مهدوی در گفت و گو با ایسنا، درباره شایعه تعلیق فدراسیون تنیس، اظهار کرد: موضوع تعلیق فدراسیون تنیس از بیخ و بن شایعه است و این حرف‌ها دست پخت بعضی از دوستانی است که این حرکت (جابجایی‌ها) به مزاجشان خوش نیامده بنابراین تعلیق فدراسیون تنیس را به شدت تکذیب می‌کنم و تماس فدراسیون جهانی نیز تایید این قضیه است.

وی ادامه داد: طی آنچه که اطلاع دارم فدراسیون جهانی تنیس طی تماسی خواسته از اوضاع با خبر شود که متوجه شد دوره ریاست آقای شایسته به پایان رسیده و بنابر آیین‌نامه اجرایی که مورد تایید کمیته ملی المپیک است، باید سرپرست مشخص می‌کردند تا انتخابات برگزار شود. پس از این فدراسیون جهانی متوجه قضیه شد و دیگر مشکلی نیست.

مهدوی درباره انتصاباتی که در فدراسیون تنیس انجام گرفته نیز گفت: این انتصابات دقیقا دو ماهه است و هیچ کسی بر کنار نشده و تمام مسئولان گذشته حضور دارند. در واقع از نیروهای توانمند در تنیس و مدیریت تقاضا کردیم در این دو، سه ماه به من کمک کنند تا فضای بسیار مناسبی برای انتخابات ایجاد کنیم و با رفتن من نیز این نیروها خواهند رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حجت الله خطیب نیز به عنوان رییس سازمان لیگ منصوب شده است؟ بیان کرد: چنین چیزی نیست و خطیب هیچ ابلاغی نگرفته است. تنها در رابطه با جذب اسپانسر خوب کمک می‌کند که حضور او نیز موقت است.

او در پایان گفت: از آنجا که مسئولیت فدراسیون با من است به تمام همکاران گفتم هیچ کسی حق ندارد در مورد کاندیدای خاصی صحبت یا لابی کند و هر چیزی هست را خارج از فدراسیون پیگیری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار