بازدید 2824

بولت: می‌خواهم رکورد دوی 200 متر را بشکنم

کد خبر: ۴۲۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸ 20 August 2014
یوسین بولت از امیدواریش برای کسب مدال طلای المپیک و رکوردشکنی‌های جدید سخن گفت.

به گزارش ایسنا، دونده اهل جامائیکا که تا به حال شش بار مدال طلای المپیک را از آن خود کرده است، روز 28 اوت دوباره در شهر زوریخ و در بازی‌های قهرمانی اروپا مسابقه خواهد داد. او چندی پیش از ناحیه پا دچار مشکل شده بود با این حال اعلام کرد که می‌تواند بهتر از این به کار خود ادامه دهد.

به گزارش لوموند، بولت در پاسخ به این سوال که آیا هنوز توانایی سریع‌تر دویدن را دارد یا خیر، گفت: برای من همه چیز امکان پذیر است و آنقدر ادامه می‌دهم تا محدودیت‌ها را کنار بزنم. مطمئنم که می‌توانم عملکرد بهتری داشته باشم. در فصل‌های آینده تمام توجه خود را روی نکات ریزتر می‌گذارم. مشکل من این است که اغلب مراقب نیستم و در سال‌های گذشته دیدم که مسائل کوچک تاثیرات بزرگ بر کار من گذاشته است.

بولت که از آغاز سال به دلیل ورم پا چندین جلسه تمرینی را از دست داده است، مجبور به کناره‌گیری از چند مسابقه شد. او مسابقه خود با قهرمان چک را در روز 17 ژوئن از دست داد. او در این باره گفت: تماشا کردن مسابقه دیگران برای من بسیار سخت است. دلم برای مسابقه دادن تنگ می‌شود. من خسته نشده‌ام. کلید ادامه دادن، داشتن هدف‌های جدید است. هدف بزرگ من در این روزها، قهرمانی دوباره در المپیک است. همچنین می‌خواهم که رکورد 19 ثانیه را در دوی 200 متر بشکنم یا حداقل به 19 ثانیه نزدیک شوم.

بولت در حال حاضر سریع‌ترین مرد دنیاست. او که 27 سال دارد، در دوی 100 متر رکورد 9 ثانیه و 58 صدم ثانیه و در دوی 200 متر رکورد 19 ثانیه و 19 صدم ثانیه را به اسم خود ثبت کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل