بازدید 40640

احکام روحانی برای نجفی و فرجی دانا

کد خبر: ۴۲۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶ 20 August 2014
رییس جمهور در حکمی محمدعلی نجفی را به عنوان سرپرست وزرات علوم منصوب کرد.

به گزارش «تابناک» پس از برکناری وزیر علوم توسط نمایندگان مجلس،حسن روحانی در احکام جداگانه ای دکتر محمد علی نجفی را به عنوان سرپرست وزارت علوم و دکتر فرجی‌دانا را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب کردند.

حکم روحانی برای فرجی دانا:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر رضا فرجی دانا

توفیق همکاری با دانشمندی پرتلاش چون جنابعالی برای دولت تدبیر و امید فرصت ارزشمندی بود که بسیار علاقمند بودم این همکاری همچنان ادامه می‌یافت. اینک، ضمن آرزوی توفیق برای ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ و ارزنده جنابعالی در طول دوره مسئولیت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابراز می‌دارم.

امید است همچون گذشته با اتکاء به ایمان، دانش و تجربیات ارزشمندتان همواره منشأ خدمات مؤثری برای کشور باشید و با عنایات الهی در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

بدین‌وسیله جنابعالی را به عنوان مشاور رییس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب می‌نمایم تا همچنان در کنار دولت تدبیر و امید منشأ خدمات ذی‌قیمتی باشید.

حسن روحانی

حکم روحانی برای نجفی:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی

با تشکر فراوان از زحمات جناب آقای دکتر فرجی دانا در دوران مسئولیتشان به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، براساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم، شما را به سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برمی‌گزینم.

امید است با توفیقات الهی و تلاش همه همکاران آن وزارت، اعضای هیأت‌های علمی و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی



سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی