بازدید 2070

آنچلوتی: مصدومیت رونالدو جدی نیست

کد خبر: ۴۲۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ 20 August 2014
سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که مصدومیت ستاره پرتغالی تیمش جدی نیست.

به گزارش فارس، کارلو آنچلوتی بر این باور است که مصدومیت کریستیانو رونالدو از ناحیه همسترینگ جدی نیست. رونالدو در تساوی یک بر یک شب گذشته رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید در دور رفت سوپرجام اسپانیا مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

در حالی که به آزمایش‌ها و معاینات بیشتری برای تشخیص میزان مصدومیت وی نیاز است، آنچلوتی اظهار داشت: او احساس ناراحتی کرد و ما فردا شرایط وی را ارزیابی می‌کنیم. ظاهرا مصدومیت او جدی نیست.

جیمز رودریگوئز که جانشین رونالدو شد، توانست بازی را تحت کنترل تیم میزبان درآورد و در دقیقه 81 گل این تیم را به ثمر برساند اما رائول گارسیا بازی را به تساوی کشاند.

آنچلوتی بر این باور است که یک عملکرد مشابه در دور برگشت می‌تواند برای قهرمانی رئال کافی باشد. وی ادامه داد: اتلتیکو برای دور برگشت برتری دارد زیرا ما باید حالا در ویسنته کالدرون گل بزنیم. اگر مثل این مسابقه بازی کنیم، قهرمان سوپرجام خواهیم شد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: تیم عالی بازی کرد. در نیمه اول از سرعت بالایی برخوردار نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. با پرس تیم مقابل کنترل بازی را در دست گرفتیم. هافبک‌های ما واقعا عالی کار کردند.

وی اضافه کرد: ما روی گلی که روی یک توپ از دست رفته خوردیم، دچار اشتباه شدیم. به خوبی جلوی دروازه را پوشش ندادیم و ایکر هیچ شانسی برای مهار توپ در آن شرایط نداشت زیرا بازیکنی که گل زد درست جلوی او قرار داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل