بازدید 2199

روسیه درخواست فیفا را رد کرد

کد خبر: ۴۲۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹ 20 August 2014
وزیر ورزش روسیه اعلام کرد این کشور درخواست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) برای کاهش تعداد شهرها و ورزشگاهای میزبان جام جهانی 2018 را نپذیرفته است.

روسیه درخواست فیفا برای کاهش تعداد ورزشگاههای میزبان جام جهانی 2018 را رد کرد
به گزارش خبرگزاری رویترز، فیفا درخواست کرده است تعداد شهرهای میزبان این مسابقات از 11 شهر به 9 شهر و تعداد ورزشگاهها از 12 به 10 ورزشگاه کاهش یابد. 

ویتالی موتکو وزیر ورزش روسیه گفت: طرح برگزاری جام جهانی 2018 در 12 ورزشگاه و 11 شهر تغییر نمی کند. 

وی گفت: فیفا خواستار برگزاری مسابقات در 10 ورزشگاه و 9 شهر شده است که شامل دو ورزشگاه در مسکو است. نمایندگان فیفا بزودی با ما دیدار می کنند و ما آنها را به شهرهای میزبان می بریم. 

با این حال موتکو اظهار داشت: اگر تصمیمی برای کاهش تعداد ورزشگاهها وجود داشته باشد باید طی دو ماه آینده اتخاذ شود.

وی افزود: اگر این موضوع در جلسه کمیته اجرایی فیفا در ماه اکتبر مشخص نشود، بعد از آن هرگونه تغییری بسیار دیر خواهد بود و ما ساخت ورزشگاهها را در سال 2015 آغاز می کنیم. 

بعد از جام جهانی 2014 در برزیل، سپ بلاتر رییس فیفا با اشاره به هزینه 11 میلیون دلاری میزبانی مسابقات خواستار بررسی مجدد طرحهای روسیه برای جام جهانی 2018 شد.

موتکو در ریودوژانیرو گفته بود که روسیه 20 میلیارد دلار برای برگزاری جام جهانی 2018 اختصاص داده است.

بلاتر بعد از فینال جام جهانی برزیل گفت: جام جهانی چنان ابعادی پیدا کرده است که برگزاری آن برای کشور میزبان و همچنین فیفا کار دشواری است.

بلاتر گفت ما در حال گفت و گو در مورد تعداد ورزشگاههای مطلوب برای برگزاری مسابقات هستیم که بطور معقول، قابل کنترل و عملی برگزار شود. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها