بازدید 1540
پدیده از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد

ذوالفقاری: خطیبی به کار خود ادامه می‌دهد

کد خبر: ۴۲۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷ 20 August 2014
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه رسول خطیبی اعلام کرده اگر مشکلش حل نشود از تیم می‌رود، گفت: اینطور نیست و او به کار خود ادامه می‌دهد.

ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با فارس، در مورد شکست تراکتورسازی مقابل پدیده مشهد عنوان کرد: به هر حال فوتبال همین است. همیشه یک تیم پیروز نمی‌شود. آنها از موقعیت‌های خود استفاده کردند و توانستند در این بازی پیروز شوند.

وی افزود: لیگ برتر یک ماراتن است امروز سپاهان هم شکست خورد و تیم‌ها بسیار نزدیک به هم هستند. ما تیم جوانی داریم و به بازیکنانمان امیدوار هستیم.

ذوالفقاری در مورد مصاحبه انتقادی رسول خطیبی علیه باشگاه و اینکه گفته اگر مشکلات حل نشود از تیم جدا می‌شوم، خاطرنشان کرد: به هر حال باید مشکلات حل شود مربی هم خواسته‌هایی دارد اما مسئله خاصی نیست، مسئولان باشگاه همه تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط مناسب انجام دادند.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه در این تیم چه مشکلاتی وجود دارد، گفت: مشکلات خاصی نیست. مدیریت تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات را حل کنند و تیم به وضعیت خوبی برسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند رسول خطیبی با این صحبت‌ها تیم را به حاشیه می‌برد، عنوان کرد: درست می‌گوید ما باید کار کنیم که تیم به حاشیه نرود. البته تمام تیم‌ها مشکلاتی دارند و ما هم از این امر مستثنی نیستیم.

ذوالفقاری در مورد اینکه آیا تهدید رسول خطیبی به جدایی جدی است، گفت: اینطور نیست. مشکلات ما حل می‌شود. برای این تیم زحمت کشیده شده و مدیریت در ادامه هم شرایط بهتری را برای تیم فراهم خواهد کرد. ان‌شاالله از فردا هم برای بازی بعد استارت می‌زنیم و مسئله خاصی نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل