بازدید 4639

ترياک در بار خرما

کد خبر: ۴۲۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ 20 August 2014
فرمانده انتظامي شهرستان مرند آذربايجان‌شرقي گفت: با هوشمندي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر مرند از يك دستگاه كاميون حمل بار خرما چهل کيلوگرم ترياک كشف شد.

به گزارش آرمان، سرهنگ علي طاحوني درباره خبر فوق اظهار داشت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبني بر حمل مواد مخدر در بار خرما از استان‌هاي جنوبي کشور به شهرستان مرند موضوع در دستور کار عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: خودروي حامل مواد مخدر با تلاش شبانه‌روزي توسط عوامل انتظامي در ورودي شهر شناسايي شده و خودرو تحت نظر قرار گرفت و در نهايت در ميدان تره‌بار شهرستان مرند توقيف و به پليس مبارزه با مواد مخدر انتقال داده شد که در بازرسي از بار خرما مقدار 40 کيلوگرم مواد مخدر ترياک که به طور ماهرانه جاسازي شده بود کشف شد که در اين رابطه دو نفر دستگير شدند.

سرهنگ طاحوني با تاکيد بر اينکه موفقيت پليس در اين عمليات بيش از هر عاملي به همکاري و مشارکت مردم بستگي داشت، خاطرنشان کرد: شماره تلفن 110 به عنوان پل ارتباطي ميان مردم و پليس آماده دريافت اخبار و اطلاعات مردمي است و پليس با اقتدار و توان عملياتي خود بصورت 24 ساعته آماده است تا با تمامي کساني که بخواهند به نحوي با ارتکاب جرمي موجب سلب آسايش مردم شوند،برابر قانون برخورد نمايد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار