بازدید 6837

روش های موثر فروش آچیلان صنعت

کد خبر: ۴۲۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳ 20 August 2014
مهندس مجید دهقانپور رییس هیات مدیره آچیلان صنعت( تولید کننده انواع درب اتوماتیک و کرکره برقی) در مطلبی روش های موثر فروش آچیلان صنعت را تشریح کرد.

فروش یکی از بزرگترین علومی است که برای پیشبرد اهداف هر سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع برای داشتن یک سیستم منسجم فروش یک روش علمی و استراتژیک لازم است.
فروش ، يكي از حوزه هاي پرطرفدار در تمامی سازمان هاست. و هر سازمانی ، سیاست خاص خود را برای فروش در پیش می گیرد ، به عبارت ديگر براي هر سازماني نوعي از فروش مناسب است.

 اين نكته ساده اما مهمی است که اکثر اوقات ، در عمل از آن غافل می شویم.

با توجه به رشد روز افزون کاربران در فضای مجازی و تمایل آن ها برای صرفه جویی در زمان و امکان مقایسه با سایر رقبا  و دریافت اطلاعات جامع از محصولات و خدمات موجود  به کار گیری تبلیغات در این فضا را روشن می سازد از این رو مدیرIT این شرکت شما را به بازدید از سایت www.Achilansanat.com دعوت مینماید.

مدیران شرکت آچیلان صنعت معتقدند که علاوه بر ارائه خدمات به موقع و مناسب با نیاز مشتریان روشی را برای فروش در پیش گیرند تا اشتیاق و انگیزه کارکنان را برانگیزد که این مورد مهم ارتباط مستقیم با ارائه خدمات بهینه و مشتری مداری دارد.

مدیران آینده نگر شرکت آچیلان صنعت که از بزرگان این صنعت محسوب می شوند بر این باورند که کلیه محصولات این شرکت (انواع درب های اتوماتیک) و خدمات این شرکت در عین خاص بودن ، کیفیت بالا ، سادگی و متفاوت بودن این شرکت را از سایر رقبا متمایز می سازد.

سیاست این شرکت در فروش محصولات ، بازاریابی و فروش پاسخگو می باشد.بازاریابی که مبتنی بر بینش آینده نگر است و کسب درآمد تنها عامل موفقیت در بازار اقتصادی نیست بلکه مهم ترین عامل موفقیت ،میزان آمادگی آن شرکت در پاسخگویی به مشتری است. که سرانجام پاسخگویی و همیشه آماده پاسخگو بودن تداوم توانمندی، علاقمندی و پایبندی به پاسخ یافتن و پاسخ دادن به نیازها و فرصت ها از برای ماندگاری است.

هدف نهایی راهبران این شرکت جلب رضایت مشتریان ، خوشنامی ، منفعت ، صداقت ، انصاف ، خوش برخورد بودن ، درستکاری ، امانتداری و چشم پاکی است .

سرلوحه این شرکت در حوضه فعالیتش این است که   قول بدهید آنچه را که می توانید انجام دهید و انجام دهید آنچه را که قول می دهید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر