بازدید 74714

قتل زن جوان در پی رابطه نامشروع

کد خبر: ۴۲۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ 20 August 2014
پرونده مردی که متهم است در پی ارتباط نامشروع با زنی جوان او را به قتل رسانده در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. 

به گزارش شرق، ماموران پلیس رباط‌کریم خرداد‌ماه سال گذشته در پی گزارشی مردمی در جریان تصادف مرگبار ماکسیما با زنی جوان قرار گرفتند.

زمانی‌که پلیس به محل رسید جسد زن جوان، خون‌آلود روی زمین افتاده‌ بود تکنسین‌های اورژانس که بالای سر این زن حاضر شده‌ بودند، اعلام کردند زن جوان فوت شده و کاری نمی‌توان برای او انجام داد. تحقیقات پس از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی آغاز شد.

 ماموران ابتدا راننده ماکسیما را مورد بازجویی قرار دادند. او گفت: «من درحال رانندگی بودم و اصلا متوجه زن جوان نشدم و او را ندیدم و هنوز هم یادم نمی‌آید او کنار خیابان ایستاده ‌باشد. سرعتم زیاد بود، به چیزی برخورد کردم که در واقع همین زن بود بعد از مسیر منحرف شدم، به سمت بلوک‌های سیمانی رفتم و ماشین در شانه خاکی جاده متوقف شد.» مرد جوان با قرار وثیقه آزاد شد و چندروز بعد نظریه پزشکی‌قانونی همه چیز را تغییر داد.

متخصصان اعلام کردند زن جوان به صورت عمدی به قتل رسیده و مرگ او ارتباطی با سانحه رانندگی ندارد. در این نظریه آمده ‌بود آثار جراحات زیادی روی بدن زن جوان وجود دارد که این جراحات دفاعی است ضمن اینکه علت تامه فوت، فشار بر عناصر حیاتی گردن و خفگی است. در ادامه کارآگاهان توانستند اولیای‌دم زن جوان را پیدا کنند.

 به این‌ترتیب مشخص شد نام این زن 30ساله گیتی است و او روز حادثه درحالی‌که شوهرش خانه بود از منزل خارج شد و دیگر برنگشت. 

شوهر این زن به ماموران گفت: «روز حادثه وقتی از سرکار به خانه برگشتم خیلی خسته ‌بودم زنم هم خانه‌ بود دوش گرفتم و وقتی که می‌خواستم بخوابم همسرم گفت برای خرید بیرون می‌رود و زود برمی‌گردد من خوابیدم و چند ساعت بعد که بیدار شدم دیدم همسرم نیامده‌ است. دقیقا نمی‌دانم همسرم به چه دلیلی بیرون رفته‌ بود.» تحقیقات ماموران نشان داد گیتی زنی فقیر بود که با مردان غریبه رابطه‌ داشت.

شوهر گیتی گفت: «من می‌دانستم همسرم با مردانی رابطه دارد اما اصلا به روی خودم نمی‌آوردم و در مورد این مسایل با او صحبت نمی‌کردم. ضمن اینکه نمی‌دانم همسرم روز حادثه با چه‌کسی قرار داشت. وقتی به من گفت می‌خواهد به خرید برود، متوجه شدم احتمالا با کسی قرار دارد.» شوهرخواهر گیتی نیز در جریان تحقیقات به ماموران گفت روزی که خواهرزنش گم شد او را درحالی‌که سوار یک وانت می‌شد دیده است.

 این مرد گفت: «به اتفاق همسر و مادرهمسرم برای انجام کاری به رباط‌کریم رفته‌ بودیم که یکدفعه گیتی را دیدیم که داشت سوار ماشینی می‌شد من سعی کردم او را تعقیب کنم اما راننده مهارت زیادی داشت و فرار کرد. بعد از آن هم دیگر خبری از خواهرزنم نشد.»

 در تحقیقاتی که ماموران انجام دادند و اطلاعاتی که از طریق ردیابی تلفن مقتول به دست آوردند، متوجه شدند آخرین‌ تماس‌های گیتی با مردی به نام رسول بود. پس از بازداشت رسول و بازجویی از او مشخص شد این مرد روز حادثه به اتفاق دوستش میثم، گیتی را سوار وانت کرده بود. 

میثم در اعترافاتش به ماموران گفت: «رسول به من پیشنهاد داد با گیتی رابطه داشته‌باشیم؛ وقتی او را سوار ماشین کردیم به روستایی در همان اطراف بردیم و رابطه برقرار کردیم. گیتی خیلی ناراحت بود و با رسول دعوا می‌کرد. او می‌گفت شوهرخواهرش او را دیده و دیگر نمی‌تواند به خانه برگردد و جانش در خطر است. از رسول می‌خواست که او را همراه خودش ببرد اما رسول می‌گفت جایی ندارد تا از او مراقبت کند. سر این موضوع خیلی با هم درگیر شدند. من برای اینکه در دعوایشان نباشم ماشین را جایی نگه ‌داشتم و پیاده ‌شدم، چنددقیقه بعد وقتی برگشتم رسول گیتی را به قتل رسانده ‌بود بعد هم جسدش را کنار جاده رها کرد و رفتیم.»

گفته‌های این مرد توسط رسول هم مورد تایید قرار گرفت و او در تحقیقات گفت: «مدتی بود که با گیتی رابطه داشتم. آن‌روز وقتی که شوهرخواهرش ما را دید و تعقیبمان کرد گیتی گفت اگر گیرمان بیاورد هر دو ما را می‌کشد. فرار کردیم و به روستایی رفتیم و من و میثم با او رابطه برقرار کردیم اما گیتی دست‌بردار نبود می‌گفت دیگر به خانه برنمی‌گردد و من باید برایش فکری بکنم من هم جایی نداشتم که از او نگهداری کنم. او می‌گفت از ماشین پیاده نمی‌شود و هرجا بروم دنبالم می‌آید و به خانواده‌ام همه‌چیز را می‌گوید. سر این موضوع درگیر شدیم و من هم او را کشتم.»

 هرچند رسول در ادامه بازجویی‌ها گفته‌هایش را پس گرفت اما اعترافات مقرون‌به‌واقع او و همخوانی این اعترافات با گفته‌های متهم ردیف دوم و نظریه پزشکی‌قانونی منجر به مجرم‌شناخته‌‌شدن وی از سوی دادسرا شد.

 پرونده پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده شد و به‌زودی رسول به اتهام قتل عمد و میثم به اتهام معاونت در قتل محاکمه می‌شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸۳
انتشار یافته: ۱۵۰
...همون بهتر که مرد...
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
قدر نعمتهای الهی را بدانیم ... .
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
بعضی از مردها از رابطه نامشروع همسر خود اطلاع دارند و بخاطر فقر و اعتیاد وعدم توان اداره زندگی در مقابل روسپیگری همسر خود سکوت می کنند بهتره این مردها از همسرشون جدا بشوند تا تبعات منفی این موضوع حداقل کمتر باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
آنهاییکه منفی میدهند از دو حال خارج نیستند
1- یا خیلی بی غیرتند
2- این بلا هنوز سرشان نیامده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
بیگ لایک ...
کاملا درسته ...
خیانت برابر مرگه ...
ناشناس
| - |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
یکی به ریشه ها بپردازه ..........
بلبل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
ن مثبت داره ، نه منفی ... ببین فشار زندگی با مردم چه کرده ، ریشه این مسائل باید پیدا بشه ، هرچند معتقدم تونداری نباید همه کار کرد ... اما ، امان از فقر و نداری بعضی ها ... خدایاشکرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
با مردن این مسیله حل میشه؟؟؟ تا کی با پاک کردن مسیله دردهای اجتماعی را پنهان می کنیم
ناشناس
| United States |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
اوناِ هم که مثبت میدان نفسشون از جای گرم در میاد، شما فکر می‌کنید این خانوم سر خوشگذرونی این کارو میکرد!؟ مردم ما همینن هیچوقت سعی‌ نمیکن درد کسی‌ رو که وضعش خیلی‌ از خودشون بدتر هستو درک کنن ولی‌ انتظار دارن همه درد خودشونو درک کنن. اگه من منفی‌ میدم برا این نیست که فکر می‌کنم کار این خانوم درست بوده ، برا اینه که به نظرم همه یه ما مردم ایران مسول هستیم در قبال شرایط اجتماعی یه موجود، این خانوم نباید از شدّت فقر مجبور میشد اینطوری زندگی‌ کنه و حالا هم که مجبور شده به نظر من لایق مرگ نبود لایق کمک اون آدم‌های بوده که ادعای انسانیت شون می‌شه (همون با غیرتا)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
ازهردر که فقرواردشود ازدردیگرتقوا ایمان دین و... می رود قابل توجه مرفه های این روزگار
پس اون تصادف اولیه با ماکسیما چه جوری بوده؟؟ افقی بوده یا عمودی؟
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
از قبل افقی شده بود در واقع ماکسیما جنازه رو زیر گرفته.فاتحه مع الصلوات .
میلاد
| United Kingdom |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
دم راننده ماکسیما گرم که در نرفته.
ایمان
| United States |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
دمش گرم که در نرفته وگرنه الکی الکی میفتاد گردنشا....
در بيشتر مواقع فقر دليل فساد نيز مي شود /
خدا رحمتش كند تا آن دنيا مانند اين دنيا برايش نباشد .
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
هیچم مورد رحمت خدا نیست... این خانم زنا کار بوده به شوهر و خانواده خیانت کرده خنگ و عقب مونده هم نبوده و فرصت داشته اشتباه نکنه. و خشم خدا رو برای خودش رقم نزنه..هزاران زن در این سرزمین هستند که به موازات فقر روزگار میگذرونند... اما شرافت را حذف نمیکنند بروند روسپی شوند...بلکه تلاش میکنند بخور نمیر زندگی کنند...اما به زنیت خودشون خیانت نکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
فرق زنی که کلیه میفروشه تا زندگیشو بگذرونه با این خانوم چیه؟؟؟؟
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
چی چی رو خدا بیامرزه ، زنای زن شوهر دار میدونی چه گناهی داره؟ یکم فکر کن بعد حرف بزن ، ضمنا یکی از دلایل خیلی مهمش بی غیرتی شوهرش بوده که نمیدونم چجوری میشه اسمش رو مرد گذاشت
Rahmani
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
مریم خانم ساعت 11:24 احسنت
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
انشالله خداوند از سر تقصیراتش بگذرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
مریم 11:24 شما نعوذ بالله جای خدا نشستی؟ شاید اون خدا بیامرز از من و شما نزد خدا محبوب تر بوده. با چهار خط خبر راجع به یه آدم قضاوت میکنی. خدا از تقصیرت بگذره انشالله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
بعضی ها هستند که صورتشان را با سیلی سرخ نگه می دارند ولی خلاف نمی کنند. یعنی از کلفتی و انواع کار سخت گرفته انجام می دهند ولی خودشان را ارزان نمی فروشند.
سلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
هم فقر باعث فساد میشه و هم ثروت.
در هر دو حالت اگر انسان ظرفیت و یا ایمان به خداوند نداشته باشه به انحراف کشیده میشه. پس راه کار اصلی حفظ و تقویت ایمان و ارتباط با خداست. چیزی که متاسفانه دستهای بسیاری در جامعه ما از راههای مختلف سعی در حذف اون دارند و نتیجه هم از پیش مشخصه : انحطاط اخلاقی و نزول انواع بلاها. هشداری که بارها در قرآن و در روایات در قالب سرگذشت اقوام گذشته داده شده و امر به عبرت گرفتن از اونها شده. جالبه بدونیم الان در مراحل میانی این مسیر هستیم که اگر جلوش گرفته نشه قطعاً به نحو دردناکی خشک و تر با هم میسوزند! خدا رحم کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
مهدی جان خدا خواست میامرزه نخواست نمیامرزه شما این وسط چی میگی؟
ناشناس
| - |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
چی چی نوشتی مریم خانوم ساعت 11:24 احسنت...بابا نفر اول از خدا طلب رحمت برای یه گناهکار کرده...در مورد فقر و فساد هم درست گفته ...نوشته در بیشتر مواقع... نقل به مضمون یکی از احدایث...ولی مریمی که پاسخ گفته خودش را جای خدا گذاشته نعوذ بالله...شاید خدا خواست رحمت کنه و ببخشه شاید نه؟؟؟ اون خداست...شما طایفه بجایی رسیدید که جای خدا هم نظر میدید و خدا را در صورت تایید حرفهای خودتون خدا می دونید...بابا بفهمید فقر و فساد فقط مالی نیست...باید تعریفهای جدیدی به فقر و فساد در این دوران اضافه کرد...بفهمید
asal
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
ناشناس ساعت 11:56 محض اطلاعتان عرض میکنم که موضوع زنا در جای جای کتاب شریف و تمامی ادیان با صراحت بهش پرداخته شده خصوصا نوع محصنه آن بنابراین بر اساس پیام و درس خداوند به ما بندگان زمینی عمل به آن گناه کبیره و اصرار بر آن نابخشودنی است پس لطفا برای افرادی که نظر صائب میدهند رای صادر نکنید
معلم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
فقر که بیاد دین و ایمان را می بره !
شمس الدین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
پاسخ اول یعنی مریم ساعت 11:24 هزاران لایک..............درود بر شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
عسل خانم راجع به بخشش گناهان حتی کبیره هم به کرات در مکان های مختلف سخن گفته شده. نیازی نیست شما رای صادر کنید.
باد صبا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
ناشناس 12:05 توضیحات خواهرمون عسل رو بخونید حتما اطلاعاتتان غلیظ تر خواهد شد زنای محصنه طبق آیات صریح قرآن عرش الهی را به لرزه درآورده و نابخشودنی است خواهرمان عسل بهتر توضیح داده اند.احسنت بر ایشان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
الان بین کامنت دهنده ها دعوا سر اینه که خدا ایشون رو ببخشه یا نه؟! عجب بابا!!
جاسم و دوستان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
پاسخ 11:24 میلیونها لایک 10000000آنهایی که در برابر این پاسخ نسخه میپیجند اطلاعات دینی و عرفی ضعیفی دارند و اثر مخرب زنای محصنه در جامعه را هنوز نمیدانند ..........خدا رحم کند بر همه زندگان
فرناز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
این خانم میدونسته کار خطایی میکنه واسه همین از اینکه دیده شده توسط شوهر خواهرش دچار تزلزل شده و همین باعث درگیری گردیده !پس این خانم نادان نبوده از آبرویش نزد بنده خدا نگران بوده اما از آبرویش نزد خود خدا نه !! زنای محصنه بدترین تاثیر در نهاد خانواده فرزندان و جامعه دارد و از گناهان نابخشودنی است و این کلام خود خداست نه من و شما پس در مورد نظرات سریع موضع گیری نکنید ...... زنان و مردان ناپاک هر دو به یک اندازه در این امر دخیلند هم او مجازات شد و هم این خواهد شد...پاسخ شماره یک بسیار کامل و وافی است
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
مریم 11:24 خیلی از گناهان از زنا بدتره.مثلا غیبت.شما تا حالا دچار این گناه نشدی؟عیب ما اینه که برخی گناهان کبیره برای ما عادیه و برخی دیگه خیلی زشته.خدا این خانم رو بیامرزه مگر اینکه کافر بوده باشه.
رضا ترابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
پاسخ 11:24 هزاران لایک ..... دقیقا همینطوره ضمنا خانمها و آقایان خلط محث نکنید ما در اینجا در مورد زنای محصنه حرف میزنیم نه گناهان دیگر مثل غیبت. لطفا مطالب قاطی نشود چون گناهان درجه بندی داره کی حالا از غیبت گفته ؟
ناشناس
| United States |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
همه یه آدم‌ها یه اندازه قدرت ندارن یک سری می‌تونن شرایط خیلی‌ سخت رو تحمل کنن و یه سری نمی‌تونن، یکسری می‌تونن ۴ روز غذا نخورن یکسری سر ۱۸ ساعت غش می‌کنن، یکی‌ میتون بره تو جنگ ۶۰ نفرو بکشه ولی‌ یکی‌ با کشتن یه نفر که شب اومده تو خونش دزدی یا اصلا اومده بکشتش دیونه می‌شه. یکی‌ وقتی‌ میبینه که بچه‌ ش از گرسنگی خواهد مرد میره خودش بچشو تو خواب میکش که زجر گرسنگیو نکشه ، یکی‌ دیگه میره نون همسایه رو میدزده یکی‌ هم صبر می‌کنه و میگه حالا ببینیم که خدا چی‌ کار می‌کنه. اینی که چون یکی‌ میتون مقاومت کنه در برابر فشار خیلی‌ زیاد پس اوناِ که نمی‌تونن افراد قابل دفاع نیستن صحیح نیست. در ضمن هیچ کدوم از ما هم جای خدا نشستیم بهتره از طرفش هم حرف نزنیم. این آقا هم گفت خدا بیامرزتش من هم دعا می‌کنم که همینطور بشه
ارمنی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
درود بر زنان پاکدامن ایرانی
من نیز از مطالعه نظرات خانمها مریم 11:24 و فرناز و عسل کیف کردم
در همه ادیان این عمل بخشودنی نیست و بگفته خدا رحمت شامل آنها نمیشود امیدوارم کسی از مردان و زنان ایرانی وارد این مسیر نشوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
با مریم 11:24 موافقم هزار لایک
شوهر گیتی گفت: «من می‌دانستم همسرم با مردانی رابطه دارد اما اصلا به روی خودم نمی‌آوردم !!! این چه شوهریه؟ این هم باید کنار اون قاتل اعدام بشه
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
واقعا كه اينم از اون قاتلها بدتره!!!!!!!!!يعني احتمالا همسرش با هماهنگي اين شوهر با غيرت دست به اين كارا ميزده؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
افول جامعه تا چه حد!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
حالا اگه همين شوهر زنشو بخاطر روابط نامشروع مي‌كشت، همتون مي‌گفتيد مگه مملكت قانون نداره چرا خودش اقدام كرده. اين بابا هم لابد حوصله درگيري و اينا نداشته طرفو ولش كرده ببينه چي پيش مي‌آد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
از قدیم گفتن شکم گرسنه دین و ایمان سرش نمیشه
به جهنم به درک میخواست نره...... زنا و خیانت به نهاد خانواده یعنی خریدن خشم خدا و آخرش همینه ...........................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
زهرا خانم قرار نیست با حرف من و شما مردم به بهشت وجهنم برن... ما جای خدا نیستیم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
مطاللبی که خانوما درج میکننن ادبم حداقل تا می توانن رعایت کنن ادب و اخلاق خیلی مهمه با تشکر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
بکار بردن ادب و اخلاق هم جا داره عزیز ناشناس!!!
پناه برخدا ازشرشیطان آن مردنامردی که این مرحومه بهش تکیه کرده را باید اعدام کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
اشتباهی بهت مثبت دادم.
لابد باید از مرحومه تقدیر کنن دیگه!!!
چه دوره و زمونه ای شده نه حریمی ، نه تعهدی و ارتباط با چند مرد !!!
خاک بر سر شوهر بی غیرتش که باعث این قتل شده است .باید اعدام شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
الان تقصير اين شوهر بدبخت چيه كه شما حكم اعدامش رو صادر كرديد؟
"من می‌دانستم همسرم با مردانی رابطه دارد اما اصلا به روی خودم نمی‌آوردم"

این ها سبک زندگی ماهواره ای است، ماهواره این ها رو برای مردم عادی کرده. قابل توجه حامیان سینه چاک ماهواره و اونایی که میگن ما ماهواره رو برای اخبارش می گیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
غرب و شرق همیشه فرهنگ بدی ندارند. مثلا دروغگویی برای من و شما عادیه اما برای اونا خیلی بده. خوب چرا فرهنگ خوبشو نگیریم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
محمدجعفر، یارو از گشنگی داشته روسپی گری میکرده، ماهواره اش کجا بود؟!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
جناب ناشناس فرهنگ دروغ نگفتن و گناه بودن این امر مال مسلمانهاست نه غربی ها اگر شما دروغ میگویید این مشکل شماست که باید این گناه را ترک کنید
محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
آقای ناشناس :12:18، فقر ربطی به ماهواره نداره، حتما عکس های حلبی آباد که رو سقفشون دیش گذاشتن رو دیدین.
در ضمن این خبر نگفته ارتباط زن بامردان لزوما برای کسب درآمد بوده.
دختر آذری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
آقای محمد جعفر شما در هر موردی نظر ندی چیزی ازت کم نمیشه ها بخدا
ر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
1-من بدلیل شغلم به شدت ماهواره نیاز دارم ولی ماهواره ندارم چون زن و بچمو دوست دارم
میبینم خونه دوست و آشنا که خانم خونه صبح تا شب پای ماهواره نشسته و سریالهای مزخرف ترکیه ای که سراسر خیانته دنبال میکنه
...
شاید بفرمایید نخیر باید ازش استفاده مثبت بشه
بعله ...برخی شبکه های ماهواره خیلی برنامه های خوب داره من مهمونی بودم چندتا مستند دیدم عالی بود ولی عطایش را به لقایش میبخشم
همسر من داناست ولی فرزند نوجوان من شاید اشتباه کنه
لطف کنید ماهواره رو از زندگیاتون حذف کنید راحت شب ساعت 11 بخوابید و صبح راحت برین سر کار
2- خیانت مرد به زن و زن به مرد تحت هر شرایطی مذموم ناپسند و غیر انسانیه
ربطی به فقر نداره خیلی از ثروت مندها رو دیدیم که خطا میکنند
ربط به فرهنگ هم نداره
ربط به تعهد درونی آدم داره
یعنی اگر من همسرمو دوست ندارم و یا زیاده خواه هستم باید برم همسرمو طلاق بدم برم دنبال هرکاری که خواستم
جواب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
مگه گفته ماهواره داشتن؟؟؟آدمم انقدر سطحی نگر!!!!!
ما شنیده بودیم در حالت بدش یه نفر شوهر و یه نفر معشوقس، این مدلی ندیده بودیم یه نفر شوهر، چند نفر رابطه.
بیچاره شوهرش منبع درآمد شو ازدست داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
چرا براي مردم حرف درست مي‌كنيد، كجاي اين متن نوشته بود كه زنه از اين راه پول درمي‌آورده؟ شوهره كه تو حرفهاش گفته از سر كار بر مي‌گشته.
ما نفهمیدیم بلاخره ماکسیما این وسط چه کاره بوده
ولی به هر حال از این مردان بی غیرت کم نیستند که حتی خود نیز شرایط ارتباط را فراهم میکنند که به نظر میاید در همه دنیا موارد مشابه موجود میباشد اما فرهنگ ما به خاطر حرمت خانواده این مسائل را تاب شنیدن ندارد.
هموطن شايد ريشه در فقر داشته باشد
و تو چه مي داني؟
پاسخ ها
ناشناخته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
اگه فقر بود, ميرفت خونه هاي مردم برا كلفتي, نه تن فروشي!
لطفا اينقدر همه چيز رو به فقر ربط ندين.
وااا !!!! این دیگه چه شوهریه ؟ میدونسته زنش میخواد بره بیرون رابطه برقرار کنه گرفته خوابیده !!!مرد هم میخوای مردای قدیم !!! جدیداً مردها....
مگه میشه به همین راحتی شوهره بگه من میدانستم میخواد کجا بره بعدشم گرفته خوابیده تف به اون غیرتت
تابی جون سلام ای کاش بجای آوردن مطالبی این چنینی که فقط باعث لوث شدن و بی اهمیتی موضوع میشه مطالبی گفته میشد که به اطلاعات مردم اضافه میکرد از قبیل چگونه وسایلمونه از دست کیف قاپها مخفی کنیم و ..... .
به خدا تو اسلام در مورد مسایل جنسی اصل بر مخفی کاریه نه تو بوق و کرنا کردنش.
حدیث امیر المومنین در زمان پیامبر و مواجهه ایشان با خبر انجام زنا در یک متروکه رو بیاد بیارید
هر که حریم الهی را نگاه دارد خداوند از بن بست رهایش می کند و به او روزی می رساند از جایی که گمان نمی برد..........قران کریم..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
نظر درستی است ولی ......
وقتی این جور افراد کشته می شن جگرم خنک می شه ، جوووووووووووون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
شم گشنه ایمان نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
معلومه گشنگی نکشیدی جیگر
قضاوت درمورد اعمال ورفتار آدمها ی زنده هم وظیفه دادگاه صالحه میباشد حالا که این بنده خدا فوت شده هرگونه قضاوت درخصوص اعمالش به عهده خداوند بخشنده مهربان است ودرآخر همه کسایی که قضاوت وحکم میدهید سوالم از شما اینه ،مگر شما از تمام اعمال ورفتار اطرافیانتان آگاه ومطمئنید ؟اگر این اتفاق برای شما رخ بده چه جوابی دارید؟
اگه برخی از مردان این سرزمین غیرت و شرف و ذره ای مردانگی داشته باشند و چشمشان بدنبال ناموس مردم نباشه ولو اینکه آن زن از فقر و بدبختی و فلاکت و هزاران درد دیگه اینکار رو میکنه نباشنند مسلم بدانید جامعه ای پاک و درست خواهیم داشت...90درصد مردان مقصرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
اگر برخی از زنان این سرزمین ذره عفاف و پاکدامنی داشتند و از روی هوس یا امرار معاش حاضر به تن فروشی و رابطه نامشروع نمی شدند مسلم بدانید جامعه ای پاک و درست خواهیم داشت، 900 درصد زنان مقصرند!!
آخه اینم شدن استدلال آدم حسابی؟؟
فردای قیامت چه بسا برای این قتل و ارتباط نامشروع نه یکی دو نفر که خیلی از ماها و مسوولین را به محاکمه بکشانند و خیلی ها باید تاوان بدهند. خدایا به سهم خودم که عذر میخواهم.
واقعا آدم وقتی این چیزارو می شنوه یا میخونه میمونه که چی بگه...
مرگ انسان آلوده جای تاسف ندارد. امید است شوهر بی غیرت نیز به زودی به او ملحق شود.
قضاوت آن با خداوند است .ما چه کاره ایم که از طرف خدا قضاوت میکنیم؟برای قضاوت کردن تمام جوانب باید بررسی گردد.عفاف خانمها خیلی بیشتر از مردان است.چرا این خانم تن فروشی میکرد .مطمننا" بخاطر لذت جنسی نبوده است بلکه نیازهای مالی اورا به ورطه فلاکت کشانده است.از طرف دیگر علت رضایت شوهر باید بررسی گردد .چون در برخی موارد شوهر غیر ایرانی از زنان برای کسب درامد سوء استفاده میکنند.یا این که از سر ناچاری و فقر به این کار رضایت داده است.در هر حال باید اسیب شناسی گرددو به گوش مسئولین رسانده شود .باید مشکلات اقتصادی را به سرعت حل کرد وگرنه آبروی دست اندر کاران بیشتر از این خواهد رفت.بایدسمعکهارا درآوردو چشمها را شست! صم بکم عمی فهم لا یرجعون آنان کر و لال و کورند و از ضلالت خود بر نمی گردند.بقره18
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
آسیب شناسی و ریشه یابی تون ماها رو کشته!!
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
من عقیده کسانی رو که می گویند زن بخاط فقر مالی به فساد آلوده شده قبول ندارم من خودم هم زن هستم و نیاز مالی هم دارم منتها کار شرافتمندانه ای که اتفاقا" درآمد زیادی هم ندارد انجام می دهم وبه همان درآمد کم هم قانعم و دامن خودم رو آلوده نمی کنم به نظر من زنانی که به بهانه فقر به فساد آلوده می شوند آدمهای زبل , تنبل , زیاده خواه و راحت طلبی هستند که بجای انجام چند ساعت کار شرفتمندانه و دریافت دستمزد هرچند کم اما حلال و آبرومندانه دنبال نیم ساعت لذت حیوانی + درآمد زیاد هستند و براحتی خفت و خواری در هر دو دنیا رو بجان می خرند .
باعثش فقر مالی وفرهنگی است .
ففط باید فکر کرد چرا جامعه ایرانی گرفتار این مسائل که در گذشته وجود نداشت شده
همانطور که دوستان فرمودند فقر نمیتواند دلیلی بر خیانت در زندگی زناشوئی باشد
فقط باید علت را یافت که مطمئنا فقر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
یعنی فقط!!!
چه راحت در مورد دیگرانی که کمی از حال آنها می دانیم قضاوت می کنیم.
چه میدانیم که در زندگی این زن چه گذشته و خدا در باره او چه تصمیمی خواهد گرفت. وقتی نمیدانیم بهتر است چیزی نگوییم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
ادا و ژست دموکراسی لطفا در نیارید
بحث سر این است که فقر نمیتواند عامل این رفتارها باشد اگر سرگذشت زندگی هرکس بخواهد علت رفتار نا هنجار قرار گیرد باید روزی صدها یا هزاران از این دست میدیدیم
دم مامورین گرم که به راحتی از از این قتل نگذشتند وبا زیرکی به عمق ماجرا پی بردند تا درس عبرتی برای دیگران شود
خدارا شكر كه اين زن بدكاره و تن فروش زودتر مرد و تن لشش از رو زمين محو شد. وگرنه حالا حالاها جامعه رو به گند ميكشيد...
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
فکر می کنید جامعه دیگه به گند کشیده نمی شه؟ تا یه سری مرد... هستن که با این زنها ارتباظ برقرار می ککنند همین آش هست و همین کاسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
تا باشد که جامعه از لوث بد دهنان و بد گمانانی مانند شما هم پاک شود
جامعه واقعابه قهقراداره میره این نمونه ای ازهزاران است جامعه میان سنت ومدرنیست سرگردانه وهیچ برنامه ای برای امنیت این شهرهای پرحادثه وشلوغ وجودنداره
تعجب می کنم از مردمی که حتی به خودشون اجازه میدن به جای خدا تصمیم بگیرند . بهشت یا جهنم رفتن آدمها فقط در حیطه اختیارات خدای یکتا قرار دارد نه هر آدمی که فکر می کنه عقل کله !!!!
عامل اصلی این حادثه ، شوهر گیتی بوده است . زیرا بعد از مشخص شدن خیانت باید درخواست طلاق می کرده است . وی را به جرم اشتباه استراتژیک به 5 سال زندان محکوم میکنم ...
جرم گیتی و مابقی افراد نیز مشخص است. گیتی به سزای عملش رسید و دو جوان نادان دیگر نیز باید در ملا عام حلق اویز دار عدالت گردند...
ختم دادرسی
هر ۲ یعنی زن و مرد اعدام و بعد تو اتش سوزانده بشن
پاسخ ها
عدالت فراگیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
زنه که الفاتحه شد .. خوابی ها آقای امریکایی
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
خوابی ها...امریکا نیست...مالزی ست.....
به هرحال اون خانم دستش از دنیا کوتاه شده، تنها کاری که می تونیم بکنیم اینه که از خداوند رحمان و رحیم برایش طلب رحمت و مغرفت کنیم. الفاتحه
هی بگید ماهواره ها تاثیر نداره!
مرد می دونسته که زنش با دیگران رابطه داشته و اصلا برایش مهم نبوده.
یکی از کارکردهای ماهواره ها همین قبح زدایی از این مسائل هست که الحمدلله! داره توی جامعه ایران جواب می ده
پاسخ ها
عدالت فراگیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
شاید مرده سیب زمینی بوده ، شما از کجا فهمیدی ماهواره داشته؟؟ نکنه خودت با دیدن ماهواره راه زندگیت عوض شده؟
شوهره مقصر اصلي هستش وبايد قبل از قاتل شوهره بايد اعدام شودچون گيتي باهماهنگي شوهره اقدام به اين كار دست ميزده
چرا این جور خبرا به صورت کامل و به دور از سانسور خبری گفته نمیشه.
شاید جلوی هزار تا اتفاق گرفته شه .
به نطر من مسولین اجازه بدن خبرنگارها تو این موارد کمی مطالب رو کامل تر بگن تا نردم روشن تر بشن .
جلوی خیلی از نابرابری ها و ناشایستی ها هم گرفته میشه.
چقدر راحت پذیرفتیم...
شوهره میدونسته، شوهر خواهره غیرتی تر از شوهره، ارتباط با زن شوهر دار، بلاتکلیفی زنو ... خدایا تو ماراتن سقوط از ارزشها داریم به سرعت نور میرسیم.خدا رحمی بکن
تحقیقات ماموران نشان داد گیتی زنی فقیر بود که با مردان غریبه رابطه‌ داشت. یعنی چی؟
هرکی فقیر باشه باس رابطه نامشروع داشته باشد
عاقبت تماشای برنامه های مبتذل ماهواره ای همیگونه روابط .از هم پاشیدگی بنیان خانواده اعتیاد و قتل است
چقدر فکر اعدامید یک کم بپردازید به اینکه چه مسائلی یک نوجوان یا جوان را به این سمت کشونده ما که از 6 سالگی توی مدارس اسلامی درس میخونیم همه هم ماشالا علامه دهریم.ما هم داریم بچه تربیت میکنیم ایراد کجاست.که دامنگیراین مسائل نشیم.
چه راحت و عادی شده آدم کشی - خیانت- تن فروشی و...
1- شوهر میدونسته زنش با چندین مرد در ارتباطه بعد دوش میگرفته و میخوابیده!
2- زنه شوهر داشته در حالی که از تعقیب و گریز شوهر خواهرش فرار کرده با دو نفر پشت سر هم رابطه برقرار میکنه!
3- دو نفر مرد در حالی که میدونن زنه شوهر داره باز با او رابطه برقرار میکنن!
ببخشید مجموعه این افرادی که درگیر این ماجرا بودن خوک بودن یا انسان؟؟؟؟ (عذرخواهی از خوکها که چنین جانورانی رو خوک خطاب میکنیم)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
خدا کنه من و تو در جایگاه آزمایش قرار نگیریم تا بهمون ثابت بشه از خوک پست تریم یا نه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
آفرین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
ناشناس آزمایش شدن ما چه ربطی به این کامنت داشت؟ والا ما هر چی باشیم از این کثافت کاری ها نمی کنیم
جای تاسف داااااااااااارد
حتما شوهرش هم بیکار بوده و محتاج نان شب که زنه به خانه بیاورد. خدا هم کمکشان کند هم ببخشد.
خدايا فقط خودت ظهور كن
یه تعدادی تو نظرات به خاطر زناکار بودن زن اونو مورد عتاب قرار دادند.بیاین به خودمون بیایم.خیلی از گناها از زنا بدتره.مثل غیبت و دروغ و ... شاید خیلی از ماها از اون زن گناهکارتریم.بیاین گناهان کبیره دیگه رو هم مثل زنا زشت و منزجر کننده بدونیم.
فقر یا هر بدبختی دیگه دلیل نمیشه مرد بی غیرت بشه چرا مردا اینقدر بی غیرت شدن نمیدونم
"نمی خواسته به خونه برگرده من هم کشتمش"عجب استدالی !
خدا همه ما رو عقبت به خیر کنه
لا حول ولا قوة الا بالله العزیز الحکیم
پناه بر خدا
فقط اعدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
میتونست طلاقش بده چه حقی داشت که بکشدش. قاتل!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
کی الان کیو کشته؟؟!
مطمئنی مطلب بالا رو خوندی؟
خوبی شما؟
شوهر گیتی گفت: «من می‌دانستم همسرم با مردانی رابطه دارد اما اصلا به روی خودم نمی‌آوردم و در مورد این مسایل با او صحبت نمی‌کردم. ضمن اینکه نمی‌دانم همسرم روز حادثه با چه‌کسی قرار داشت. وقتی به من گفت می‌خواهد به خرید برود، متوجه شدم احتمالا با کسی قرار دارد.»

من به شکم گرسنه و ..... کاری ندارم فقط یه سوال دارم:
غیرت امثال این مردان ایرانی کجا رفته؟؟؟؟؟
گیر دادین به شوهر .شوهر اگه گیر بده یا خودش کشته می شد یا می زد زن رو می کشت . طلاق میداد بهتر بود
واقعا سر چه چیزایی ادم می کشن
در مورد کسی که چهار خط ازش خوندین .قضاوت نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
چهار خط شما بنویس قضاوت کنیم!!
بعضی وقتها برای انتقام باید بزاری تلف تو منجلابی که ساخته غرق شه شوهر این زنم همین کارو کرده بدون هیچ زحمتی طرفو نابود کرده شاید این از کشتنش خیلی بهتر و راحتتر بوده ...
پاسخ ها
شیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
عزیزم مرده یه جو غیرت نداشته .شما میگی عاقبت اندیش بوده !!!!!
جالب تر از همه این که با وجود اینکه دیده شده بودند باز رفته اند به محلی و رابطه برقرار کردند بعد هم فکر چاره میکردند
پاسخ ها
شیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
به خوب نکته ای اشاره کردی
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
بله دیگه دقیقا همین موضوعات ریزه که همگان توجه نمیکنند! یه این میگن اصرار بر گناه
یعنی شوهره آخر غیرت بوده هااااا ... دمش گرم مرتیکه عوضی :
"شوهر گیتی گفت: «من می‌دانستم همسرم با مردانی رابطه دارد اما اصلا به روی خودم نمی‌آوردم و در مورد این مسایل با او صحبت نمی‌کردم. ضمن اینکه نمی‌دانم همسرم روز حادثه با چه‌کسی قرار داشت. وقتی به من گفت می‌خواهد به خرید برود، متوجه شدم احتمالا با کسی قرار دارد.»"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
....اگر غیرت داری کمک مالی بکن که این مشکلات ریشه کن بشه.
مبلغی از 3000000000 میلیارد به او میدادندهااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
برو بساطتو جای دیگه پهن کن عمو.
ای داد از نداری...
شوهرش میگه وقتی زنش رفت بیرون می دونست که با یه مرد قرار داره!؟
کاش این زن بیچاره هم یه جوری راهشو پیدا می کرد و زندگیش خوب می شد.
خدا بیامرزدش
1. شنیده ایم ،معتادان،بی غیرت می شوند ولی گویا این شوهر?معتاد نبوده،2. خانم با دو مرد و مردان دیگر رابطه داشته، در صورتی که مرد،کار می کرده و خودش هم می توانست با کار کردن در خانه ها،پرستاری سالمندان، دستفروشی و.و.و. کمک به اداره ی زندگی کند. در مترو،زنانی هستند در اوج جوانی و تنگدستی،گاه زیبا? که دارند شرافتمندانه کار می کنند. 3. باید گفت که نبود فرفنگ و ارزش های اخلاقی، بی غیرتی مرد،به هر دلیل که بوده? و شاید هوسبازی زن و اراه اسان برای در امد این زن را به کار خلاف وا داشت. و ان دو نا مرد را که با ان که می دانستند این زن! شوهر دارد، با او رابطه داشتند،اگر زن خودشان این کار را می کرد،او را می کشتند
فقط اعدام
اين همه پيام گذاشتيد ولي يكي از اون دو تا مرد هوس باز چيزي نگفتند كه اون دوتا هم به اندازه اين خانم در اين گناه شريك هستند و متاسفانه بعضي از دوستان مقلته مي كنند خود خدا فرموده كه هر كسي زنا كند چه عذاب سختي در انتظارش هست و بعد نظرهاي به اصطلاح روشن فكري ميدن (اسم جديد بي غيرتي شده روشنفكري)
بضیا هیچ حریمی ندارن و اکثرا به بد سرنوشتی گرفتار میشن ...ادم باید اول از همه عاشق خودش باشه و نذاره هر بلایی سرش بیاد
شوهر خواهرش کار درستی نکرد ایشان را تعقیب می کرد. در این امور تجسس لازم نیست.
خداوند در قران میفرماید: ان الشیطان یعدکم الفقر و یامرکم بالفحشاء : همانا شیطان از فقر میترساند و به فحشا امر می کند.
انسان نباید از رحمت و نعمت و خیر خدای متعال نامید شود. همین که نا امید شد، شیطان شروع به وسوسه او می کند. محال است انسانی که به خیر و اراده خدا معتقد است، نا امید شود.
چي لازمه؟
به درک که مرد ناز نفس همون که این بی ناموس را کشت زن هرزه نباید زنده بموند شوهر بی غیرتش را هم باید کشت
لااله الاالله
همه انسانها يكى نيستند بعضها واقعا تشنه محبتند كه اون هم ريشه در خانواده ونوع تربيت داره متاسفانه اين زن هم چون محبتى از شوهرش نديده دربيرون از خانه جستجو كرده كه گرفتار ادم هاى شيطان صفتى شده.چون اگر اين زن براى شوهرش اهميت داشت راحت از كنار اين مسايلى كه ميدانست رد نميشد.شايد فقر يك طرف قضيه است ولى عامل مهمتر مسائل خانوادگى وروحى روانيست.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی