بازدید 1898

کرانچار: شکست بخشی از فوتبال است

کد خبر: ۴۲۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸ 20 August 2014
سرمربی تیم سپاهان معتقد است شکست بخشی از فوتبال است.

به گزارش ایسنا، زلاتکو کرانچار پس از شکست تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری اظهار کرد: ما حق نداریم هیچ اعتراضی به شکست داشته باشیم. نفت تیم باانگیزه و خوبی بود و استحقاق این پیروزی را داشت.

وی افزود: ما بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و بعد از اینکه بازیکن‌مان اخراج شد، تیم نفت بازی را در دست گرفت و توانست موقعیت‌های خوبی را روی دروازه ما خلق کند. ما دیروز بازی‌های نفت را آنالیز کرده بودیم و به بازیکنان‌مان گفته بودیم فردا بازی سخت و مهمی داریم اما متاسفانه نتوانستیم عملکرد خوبی را داشته باشیم.

تیم نفت امروز بهترین عملکرد را داشت و ما حرفی برای گفتن نداشتیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه بعد از تعویض اجباری گردان و رحمان احمدی عملکرد احمدی را چطور دیدید؟ گفت: رحمان فوق‌العاده عمل کرد و چند فرصت خوب گلزنی را از نفت گرفت. در شکست ما تمام تیم مقصر بودند و نمی‌توان این شکست را فقط به رحمان احمدی نسبت داد.

کرانچار درباره حرکت زشت خلعتبری که با یکی از هواداران درگیری لفظی پیدا کرد گفت: هواداران حق دارند ناراحت باشند. آن‌ها از یک شهر دیگر به اینجا آمده‌اند اما این ناراحتی باید حد داشته باشد. ما امروز بد بازی کردیم و همه باید بدانند شکست بخشی از فوتبال است. البته خلعتبری هم باید این نکته را بداند هواداران بخش جدا نشدنی فوتبال هستند. او باید سعی کند خودش را کنترل کند. من از هواداران بابت این اتفاق و همین طور شکست مقابل نفت عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم دیگر چنین بازی‌هایی از سپاهان شاهد نباشیم.

سرمربی تیم سپاهان درباره داوری این مسابقه نیز گفت: داور نزدیک‌ترین نفر به صحنه‌ها بود و می‌تواند درباره همه صحنه‌ها نظر بدهد. من نمی‌دانم آیا آن صحنه‌ای که مدافع ما را اخراج کرد درست بود یا نه اما مدافع ما تلاش می‌کرد که با یک تکل اجازه ندهد دروازه سپاهان باز شود. درباره این صحنه باید کارشناسان داوری صحبت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل