بازدید 2416

منصوریان: کلمه FC برازنده سپاهان است

کد خبر: ۴۲۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵ 20 August 2014
سرمربی تیم نفت تهران می‌گوید باشگاه سپاهان یک باشگاه واقعی است و کلمه FC (باشگاه فوتبال Football Club) برازنده آن است.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان بعد از پیروزی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: من کمی دیر به کنفرانس خبری آمدم و دلیلش هم این بود که می‌خواستم این پیروزی را از ذهن بازیکنان جوان‌مان خارج کنم. ما باید این پیروزی را فراموش کنیم و به بازی پنج روز بعدمان مقابل سایپا فکر کنیم.

وی افزود: معتقدم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اخراج بازیکن سپاهان تاثیر زیادی در روند کار ما داشت به طوری که می‌توانم بگویم این اخراج در پیروزی ما موثر بود.

منصوریان تصریح کرد: اگر به خاطر بیاورید، در سال‌های گذشته تیم نفت بارها از سپاهان جلو می‌افتاد اما نمی‌توانست این پیروزی را حفظ کند و در پایان شکست می‌خورد. چیزی که برای ما اهمیت داشت این بود که بتوانیم این پیروزی را تا آخر بازی حفظ کنیم. سپاهان یکی از تیم‌های خوب ایران است و به معنای واقعی یک باشگاه است. باید بگویم کلمه FC برازنده این تیم است. من در طول بازی به بازیکنانم گوشزد می‌کردم که حرمت تیم سپاهان را نگه دارند. همان طور که سپاهان 10 نفره شد، ما هم امکان داشت 10 نفره شویم و این موضوع دلیلی نمی‌شود برای این که در بازی با آن‌ها بی‌احترامی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من و اعضای تیم نفت تهران به هیچ عنوان درباره داوری اظهار نظر نمی‌کنیم و به آن‌ها احترام می‌گذاریم و اعتماد کامل به آن‌ها داریم.

او در پایان خاطرنشان کرد: سپاهان از یک مربی بزرگ و خوب که در چند سال اخیر به ایران آمده بهره می‌برد. من حتی بین دو نیمه هم سعی می‌کردم از پرستیژ کرانچار یاد بگیرم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار