بازدید 2714

بررسی آخرین وضعیت سیاسی و امنیتی کشور با حضور وزیر کشور

کد خبر: ۴۲۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۸ 20 August 2014
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، با اشاره به حضور رحمانی‌فضلی در نشست امروز این کمیسیون، گفت: در نشست امروز آخرین وضعیت سیاسی و امنیتی کشور بررسی شد.

امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز سه شنبه 28 مرداد کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: در نشست امروز آخرین وضعیت سیاسی و امنیتی کشور با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی بررسی شد.

نماینده مردم همدان و فامنین ادامه داد: براساس توافقی که در نشست گذشته با وزیر کشور داشتیم مقرر شد تا در راستای تعامل دولت و مجلس مسائل داخلی کشور در فضایی صمیمی و مبتنی بر تعامل دو جانبه مطرح و به یک نقطه نظر مشترک و واحد دست بیابیم.

وی با تقدیر از عملکرد رحمانی فضلی در ساماندهی  امور داخلی و معضلات شهری گفت: متاسفانه هر چند در داخل با معضلات متعددی همچون اعتیاد، طلاق، مهاجرت بی رویه، سرقت ، نزاع خیابانی روبرو هستیم اما بررسی های تخصصی کمیسیون نشان از آن دارد که مجموعه سیاست های وزارت کشور در دوره اخیر حرکتی رو به رشد در راستای اصلاح شرایط موجود بوده که لازم است از وزیر کشور و عوامل این وزارتخانه تقدیر و تشکر کنیم.

خجسته ادامه داد: در نشست امروز به دنبال بررسی آخرین وضعیت امنیتی کشور با حضور معاونان و مدیران ارشد وزارت اطلاعات طبق مصوبه کمیته سیاست داخلی کشور مقرر شد آخرین شرایط کشور در زمینه امنیت مرزها و امنیت کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی در تشریح شرایط امنیتی کنونی کشور گفت: عناصری در سیاست داخلی کشور وجود دارد که میتواند به عنوان عامل ضد  امنیتی تلقی شودو هزینه هایی را متوجه نظام و مردم کند که معضلات اجتماعی بخشی از آنهاست.

خجسته با اشاره به گزارش رحمانی فضلی در نشست امروز تصریح کرد: در این جلسه وزیر کشور تحلیل درستی از شرایط مرزی و مشکلات ساکنان این مناطق ارائه کرد همچنین در نشست امروز راهکارهای حل و فصل این موضوعات بحث و بررسی شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: با توجه به غیرعلنی بودن جلسه امروز کمیسیون مقرر شد تا معضلات و نکات امنیتی ارائه شده از سوی وزیر در کمیته ای مشترک اصلاح و نسبت به رفع نواقص اقدام شود. از طرفی دیگر وزیر کشور معتقد است که با اجرای صحیح آمایش سرزمین و برنامه ریزی مطمئن می توان در یک بازه پنج ساله تمام استان ها را خودکفا کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها