بازدید 1983

مجلس برای خروج از رکود پیشنهادات عملیاتی دارد

کد خبر: ۴۲۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹ 19 August 2014
عضو هیات رییسه مجلس گفت: مجلس برای عملیاتی شدن لایحه خروج پیشنهاداتی خواهد داشت به نحوی که لایحه صرفا شعاری و آرمانی هم نباشد.

حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،‌  درباره راهکارهای افزایش سطح تسهیلات دهی بانکها به منظور خروج از رکود،‌ گفت: از بررسی و تصویب لایحه دولت برای خروج ازرکود استقبال می کنیم  و امیدواریم این لایحه برای خروج از رکود موثر باشد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید درلایحه درباره نحوه تامین نقدینگی بانکها به منظور خروج از رکود راهکارهای مورد نیاز پیش بینی شود، افزود: بانکها باید برای اعطای تسهیلات عزم جدی ترداشته باشند و سرمایه در گردش بخش تولید را فراهم کنند.

وی با یادآوری اینکه مجلس نیز در بررسی برای بند بند این لایحه پیشنهاداتی خواهد داشت،‌ درباره افزایش سرمایه بانکها و نقش آن در افزایش سطح تسهیلات دهی بانکها، گفت: قطعا افزایش سرمایه بانکها موثر خواهد بود اما باید دید منبع افزایش سرمایه از چه محلی خواهد بود.

این عضو هیات رییسه مجلس فروش املاک مازاد بانکها و تلاش برای بازگرداندن منابع بانکی ازسوی بدهکاران کلان بانکی را در افزایش سطح توان بانکها در اعطای تسهیلات موثر دانست و از بانکها خواست تا در دریافت وثیقه هنگام اعطای تسهیلات دقت کنند.

به گفته این نماینده مردم در مجلس نهم  قطعا مجلس برای عملیاتی شدن لایحه خروج پیشنهاداتی خواهد داشت به نحوی که  لایحه صرفا شعاری و آرمانی هم نباشد./
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار