بازدید 2076

حریق در پارک ملی گلستان کامل اطفاء نشده است

کد خبر: ۴۲۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵ 19 August 2014
رئیس پارک ملی گلستان گفت: آتش روز گذشته پارک ملی گلستان مهار شده اما هنوز به طور کامل اطفاء نشده است.

به گزارش فارس، جواد سلیاری دقایقی پیش در گفت‎وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت آتش‎سوزی روز گذشته پارک ملی گلستان اظهار داشت: آتش‎سوزی روز گذشته پارک ملی گلستان که شب گذشته مهار شده بود هنوز به صورت کامل اطفاء نشده است.

وی ادامه داد: روندگی و پیشروی آتش به سمت‎های گوناگون پارک کنترل شده و پیشروی آن متوقف شده اما هنوز آتش در منطقه به صورت کامل اطفاء نشده و آتش‎های زیر خاکستر در کنده‎های درختان همچنان شعله‎ور است و دود در منطقه دیده می‎شود.

رئیس پارک ملی گلستان خاطرنشان کرد: برای اطمینان از اطفاء کامل حریق، تمامی عوامل در منطقه حاضر هستند و باید پس از پایش کامل منطقه و اطمینان از خاموش شدن کامل آتش منطقه را ترک کرد؛ زیرا امکان دارد هر لحظه آتش گسترده‎تری در منطقه رخ دهد.

سلیاری در خصوص وسعت آتش‎سوزی افزود: در حال حاضر نمی‎توان به صورت دقیق نسبت به این موضوع اظهارنظر کرد اما نزدیک به 100 هکتار طعمه حریق شده است.

وی علت این آتش‎سوزی را هم آتش‎افروزی مسافران و عدم خاموش کردن آن پس از ترک منطقه اعلام کرد و تصریح کرد: آتش‎سوزی روز گذشته در منطقه‎ همجوار منطقه سلیمان‌کشته که چندی‎ پیش شاهد سوختن آن بودیم به وقوع پیوست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل