بازدید 75769

درگیری لفظی جهانگیرزاده و کوچک‌زاده

نمایندگان ارومیه و تهران در صحن علنی مجلس امروز با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و جهانگیرزاده خطاب به کوچک‌زاده گفت:‌ تو حرف نزن! پرونده تو دست من است!
کد خبر: ۴۲۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵ 19 August 2014
نمایندگان ارومیه و تهران در صحن علنی مجلس امروز با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و جهانگیرزاده خطاب به کوچک‌زاده گفت:‌ تو حرف نزن! پرونده تو دست من است!

به گزارش خبرگزاری فارس، در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی پس از آنکه هیأت رئیسه موضوع انتخاب ناظران هیأت نظارت در مطبوعات را به عنوان دستور کار صحن علنی قرائت کرد، برخی از وکلای ملت به دلیل آنچه که وجود ابهام در تعداد کاندیداهای این هیأت می‌خواندند، خطاب به هیأت رئیسه انتقاد و اعتراض کردند، مبنی بر اینکه چرا با وجود عدم برطرف شدن این ابهام، این موضوع مجدداً در دستور کار مجلس قرار گرفته است؟!

بر این اساس بهروز نعمتی نماینده اسدآباد در تذکر آئین‌نامه‌ای با صدای بلند در صحن علنی انتقاداتی را خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس و عملکرد هیأت‌ رئیسه مطرح کرد.

سپس در گوشه‌ای دیگری از صحن علنی نیز،‌ جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه با مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران دچار درگیری لفظی شد تا آنجا که جهانگیرزاده خطاب به کوچک‌زاده گفت: تو حرف نزن! بشین سر جات!

سپس جهانگیرزاده به جایگاه هیأت ‌رئیسه مجلس رفت و زمانی که برگشت مجدداً خطاب به کوچک‌زاده که از سخنان جهانگیرزاده آشفته شده بود، گفت: تو اول فحش دادی! «...»، پرونده تو دست من است!

پس از این درگیری لفظی جهانگیرزاده و کوچک‌زاده، برخی نمایندگان مجلس از جمله روح‌الله حسینیان نماینده تهران و سید علی طاهری نماینده گرگان اطراف صندلی جهانگیرزاده جمع شدند تا او را آرام کنند.

همچنین در گوشه دیگری از صحن علنی نمایندگان دیگری از جمله سید شریف حسینی، پیرمؤذن، دستغیب، جلالی و سید مرتضی حسینی اطراف بهروز نعمتی نماینده اسدآباد تجمع کرده بودند تا او را آرام کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر