بازدید 3571
۱

دستبرد برادرزاده به طلاجات منزل عمو

کد خبر: ۴۲۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ 19 August 2014
مرد جواني كه به طلاجات منزل عمويش در شهرستان چناران استان خراسان رضوي دستبرد زده بود، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ قربان صنعتي، فرمانده انتظامي شهرستان چناران با اعلام اين خبر گفت: پس از شكايت فردي درباره سرقت بيش از 50 ميليون ريال طلاجات، وجه نقد و يك دستگاه گوشي تلفن همراه از منزلش شناسايي و دستگيري سارق در دستور كار تيمي از ماموران پليس آگاهي قرار گرفت. تيم دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با حضور در محل و بررسي‌هاي صحنه جرم با توجه به سرنخ‌هاي به جامانده و يكسري تحقيقات از مالباخته به برادر‌زاده جوان وي مظنون شدند.

وي در ادامه تصريح كرد: ماموران دايره مبارزه با سرقت با بررسي دقيق صحنه جرم و انجام كار اطلاعاتي با اطمينان از دست داشتن برادر‌زاده در سرقت منزل با هماهنگي مقام قضايي او را دستگير كردند.

وي افزود: متهم كه جواني 28 ساله و فاقد سابقه كيفري بود پس از انجام تحقيقات فني به عمل آمده توسط كارآگاهان پليس آگاهي به جرم خود در اين رابطه اعتراف و اظهار داشت: به خاطر اختلاف شديدي كه با عمويم داشتم درصدد انتقام از وي بودم و در يك فرصت مناسب و با اطمينان از خالي بودن منزل عمويم با شكستن قفل در منزل وارد شدم و طلاجات، وجه نقد و گوشي تلفن همراه را سرقت كردم.

سرهنگ صنعتي خاطرنشان كرد: در اين راستا اموال مسروقه به ارزش 50 ميليون ريال از منزل سارق كشف و متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حکم از نظر ما مشخص است . قطع انگشتان 2 دست و انگشت شصت پای چپ در ملا عام ...
ختم دادرسی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی