بازدید 17198

ابلاغ پیام تشکر سیدحسن نصرالله به محسن رضایی

وی با اشاره به نامه دکتر محسن رضایی به سید حسن نصرالله، ضمن ابلاغ مراتب تشکر دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: پس از اتفاقات اخیر در منطقه به ویژه شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و ناکامی تروریست‌ها در عراق و سوریه، افکار عمومی کشورهای درگیر اعم از مسیحی، سنی و شیعه به حقانیت مقاومت پی برده‌اند.
کد خبر: ۴۲۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰ 18 August 2014
جدال بر سر استیضاح فرجی دانا ادامه داردپس از نامه مهم محسن رضایی به سیدحسن نصرالله درباره وقایع اخیر و مقاومت عظیم مردم مظلوم فلسطین که در سالروز پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه منتشر شد، رییس دفتر حزب‌الله لبنان در تهران در دیدار با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مراتب تشکر سید حسن نصرالله را به وی ابلاغ کرد.

​به گزارش «تابناک»، چهار روز پیش، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در نامه‌ای که در سالروز پیروزی مقاومت اسلامیِ مردم لبنان بر رژیم دژخیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، به دبیرکل حزب الله لبنان نوشت، یادآور شد، همه آزادی خواهان و آزادمردان جهان، با تحسین و تکریمِ فرزندان مقاومت، بر این واقعیت تأکید دارند که رژیم صهیونیستی در مسیر زوال و نابودی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سلاح مقاومت را کارساز‌ترین سلاح در نبرد با دژخیمان کودک کشِ اشغالگر، همچنان مورد توجه مجاهدانِ راستین راه خدا قلمداد کرد و بر اهمیت راهبردی این ابزار دفاعی مردم مظلوم و مقاوم در جنگ با صهیونیست‌های مهاجم تأکید دوچندان نمود که پیامی روشن دارد. این پیام مهم در سالروز یکی از پیروزهای بزرگ مردم لبنان، با واکنش سیدحسن نصرالله همراه شد و دبیرکل حزب الله لبنان از همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با مقاومت لبنان قدردانی کرد و برخی از مسائل مهم را از طریق نماینده این جنبش در ایران در میان گذاشت.

«سیدعبدالله صفی الدین» بعدازظهر امروز دوشنبه به دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده بود، با ارائه گزارشی از آنچه در منطقه می‌گذرد، با اشاره به ارتقای جایگاه جریان مقاومت با محوریت حزب الله در منطقه، از کمک‌های معنوی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت تشکر کرد.

وی با اشاره به نامه دکتر محسن رضایی به سیدحسن نصرالله، ضمن ابلاغ مراتب تشکر دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: پس از اتفاقات اخیر در منطقه به ویژه شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و ناکامی تروریست‌ها در عراق و سوریه، افکار عمومی کشورهای درگیر اعم از مسیحی، سنی و شیعه به حقانیت مقاومت پی برده‌اند.

رئیس دفتر حزب الله در تهران با اشاره به وضعیت بحرانی سرزمین‌های اشغالی و کابینه نتانیاهو پس از شکست در جنگ غزه، ضمن ارائه آمار دقیق میدانی از وضعیت سربازان اسراییلی و اهالی شهرک‌های صهیونیست نشین از جمله فرار سرمایه یا خودزنی سربازان اسراییلی و...، بر تجلی الطاف بی‌کران الهی در تحقق این پیروزی تاکید کرد و آن را نتیجه تداوم مقاومت و ایمان به وعده‌های الهی دانست.

دکتر محسن رضایی نیز در این دیدار با بیان ضرورت تقویت جریان مقاومت با محوریت حزب الله لبنان بر حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از حزب الله و دیگر گروه‌های مقاومت در منطقه تأکید کرد.

متن کامل نامه دکتر محسن رضایی به سیدحسن نصرالله به این شرح بود؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دبیرکل جنبش انقلابی حزب الله لبنان
برادر گرانقدر و مجاهد، جناب آقای سیدحسن نصرالله

با سلام و تحیت؛

بیست و سوم مرداد ماه، سالروز پیروزی مقاومت اسلامیِ مردم لبنان بر رژیم دژخیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است.

تقارن این روز بزرگ و تاریخی با مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین در غزه، فرصت مغتنمی است تا دیگر بار، همه آزادی خواهان و آزادمردان جهان، با تحسین و تکریمِ فرزندان مقاومت، بر این واقعیت تأکید کنند که رژیم صهیونیستی در مسیر زوال و نابودی است و سلاح مقاومت، به عنوان کارساز‌ترین سلاح در نبرد با دژخیمان کودک کشِ اشغالگر، همچنان مورد توجه مجاهدانِ راستین راه خداست.

حقیر با نکوداشتِ یاد شهدای والامقام مقاومت، این روز بزرگ را به جنابعالی و به عموم برادران عزیزم در جنبش انقلابی حزب الله و نیز به منادیانِ مقاومت در فلسطین، اعم از حماس و جهاد اسلامی و سایر مجموعه‌های قهرمان سازِ آن خطه، تبریک می‌گویم و توفیق روزافزونِ قاطبهٔ مجاهدانِ عرصه مقاومت را از خدای بزرگ طلب می‌کنم.

نصر من الله و فتح قریب
برادرتان
محسن رضایی
۹۳/۵/۲۳
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل