بازدید 2476

زنان نقش مهمی در تربیت جامعه ایفا می‌کنند

کد خبر: ۴۲۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵ 18 August 2014
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: زنان نقش تاثیرگذاری را در تربیت جامعه ایفا می‌کنند و امروز قزوین در امور بانوان از موقعیت و جایگاه بالایی برخوردار است.

به گزارش ایسنا، مشاور امور بانوان وزیر کشور در سفر به استان با نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.

حجت الاسلام محمد حسن باریک بین، امام جمعه موقت قزوین نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل بانوان استانداری خاطرنشان کرد: این دفتر توانسته در حوزه خانواده و بانوان اقدامات ارزشمندی را به ثمر برساند که جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قصد دارند جایگاه زنان را پایین بیاورند که در این بخش کار شما مسئولین در امور بانوان و خانواده بسیار حساس و سنگین است.

امام جمعه موقت قزوین به ضرورت مهم اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا وسیما اشاره کرد و افزود: دولت می‌تواند در حوزه زنان و خانواده نقش مهمی را ایفا کند و ضروری است که اطلاع رسانی در این زمینه از طریق دستگاه‌های فرهنگی به خصوص صدا وسیما صورت پذیرد.

وی با اشاره به نفوذ فرهنگ منحط غرب در این حوزه یادآور شد: فرهنگ غربی، در برخی از حوزه‌ها رسوخ کرده که برای بانوان آثار سویی در پی داشته و نیازمند گام جدی مسئولین در این حوزه است.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران و برادران قزوین می‌توانند با همراهی و همکاری حوزه بانوان و خانواده استانداری خدمات مفیدی را ارائه دهند.

در ابتدای این دیدار فهیمه فرهمندپور، مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده ضمن قدردانی از آیت الله باریک بین به دلیل توجه و نگاه وی به حوزه زنان و خانواده به نقش مهم زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: امروزه دشمنان با شبیخون فرهنگی قصد دارند حضور زنان را در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی کمرنگ جلوه دهند که در این خصوص باید هوشیار باشیم.

وی اظهار کرد: ائمه جمعه و روحانیت بزرگ‌ترین و بی‌نظیرترین پشتیبان برای نظام مقدس اسلامی محسوب می‌شوند که می‌توانند از طریق تریبون‌ها به موضوعات مختلف در حوزه‌های زنان و خانواده اشاره کنند.

مشاور وزیر کشور در امور بانوان خاطرنشان کرد: تلاش فرهنگی امروز باید در دو بخش صورت گیرد که یکی حساس کردن جامعه نسبت به مسائل خانواده و دیگری مقابله باهجمه‌های فرهنگی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی