بازدید 4003
۱

صدور حکم عاملان قتل معاون سابق وزیر صنعت

کد خبر: ۴۲۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ 18 August 2014
مرد جوان که به دنبال نقشه از پیش طراحی شده معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت را در خودرو خودش با شلیک گلوله از پا درآورد بود، دیروز با حکم قضات دادگاه کیفری به مرگ محکوم شد. هیات قضایی همسر این مرد را نیز به جرم معاونت در قتل به 15 سال زندان محکوم کردند.

به گزارش فرهیختگان، ساعت 4:20 یکشنبه نوزدهم آبان 92 معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با شلیک دو گلوله در پژو پارس مشکی خود در میدان سبلان، ابتدای خیابان جانبازان شرقی کشته شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد فردی که با «صفدر رحمت‌آبادی» آشنایی داشته دو گلوله به سر و سینه او شلیک کرده و بی‌درنگ در تاریکی شب که همزمان با شب عاشورا بود، گریخته بود.

در ادامه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند و با ردیابی‌های خود به یکی از بستگان پدری مقتول به نام «محمد» مظنون شدند و او را همراه همسرش «مریم» در شرق تهران دستگیر کردند. این زوج در بازجویی‌ها به قتل رحمت‌آبادی اعتراف کردند و علت جنایت را برخی اختلافات با مرحوم رحمت آبادی برشمردند.

به این ترتیب محمد به اتهام قتل و همسرش به اتهام معاونت در جنایت پانزدهم مرداد امسال در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران،غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شدند.

دیروز هیات قضایی به اتفاق آرا محمد را به قصاص و همسرش را به جرم معاونت در قتل به 15 سال زندان محکوم کردند. این رای تا 20 روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
در عفو لذتیست که در انتقام نیست تازه فرهنگ بخشش در جامعه شکل گرفته به هر حال بزرگان و ریش سفیدان واسطه میشوند و رضایت میگیرند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی