بازدید 123498

رانت میلیونی مدیران در یکی از سازمان‌های دولتی تهران + سند

با توجه به صورت‌جلسات موجود، تهیه این مبلغ از وزارت صنعت، معدن و تجارت در مدت زمان کوتاهی میسر شده است؛ اما به گفته این منبع آگاه، همه این مبالغ در اختیار کارکنان قرار نگرفته و فقط به هر فرد، ۲۰۰ هزار تومان داده شده ‌و بقیه مبالغ...
کد خبر: ۴۲۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷ 18 August 2014
رانت میلیونی مدیران در سازمان صنعت و معدن+سندیکی از سازمان‌هایی که پس از آمدن دولت یازدهم، دستخوش تغیرات زیاد مدیریتی شد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران است.

به گزارش «تابناک»، این سازمان به لحاظ اینکه از نظر اقتصادی جایگاه مؤثری دارد، بیشتر مدیران در آن تغییر پیدا کردند و به گفته کارکنان این سازمان، شمایل کلی سیستم مدیریت به کل تغییر یافته است.

اما گویا این تغیرات نتوانسته‌ آن گونه که باید، از بروز تخلفات شبه رانتی در این سازمان جلوگیری کند‌ ‌و ‌هنوز سوءاستفاده‌های مالی به شکل‌های گوناگون در این ارگان به چشم می‌خورد.

به گفته یک منبع آگاه، ‌اواخر سال گذشته، مدیران این سازمان تصمیم گرفتند برای تشویق و بالا بردن رفاه‌ کارکنان ـ که ‌بیش از هزار تن هستند ـ افزون بر پاداش و عیدی پایان سال، ۶۰۰ هزار تومان کارت هدیه نیز در اختیار حدود ۶۰۰ تن از پرسنل گذارند.

بنا بر این گزارش، با توجه به صورت‌جلسات موجود، تهیه این مبلغ از وزارت صنعت، معدن و تجارت در مدت زمان کوتاهی میسر شده است؛ اما به گفته این منبع آگاه، همه این مبالغ در اختیار کارکنان قرار نگرفته و فقط به هر فرد، ۲۰۰ هزار تومان داده شده ‌و بقیه مبالغ ـ که حدود ۲۴۰ میلیون تومان می‌شود ـ در اختیار مدیران قرار گرفته است.

به گفته این منبع آگاه، همه این مبلغ بین چند مدیر بالا‌دستی تقسیم شده ‌و در هیچ جای دیگری هزینه نشده است، زیرا اساسا امکان هزینه‌کرد برای جاهای دیگر نیست و همه بخش‌ها، بودجه‌ و اعتبارات مشخص دارند.



صادق مصفا، مسئول واحد رفاه سازمان در گفت‌و‌گو با تابناک در‌ این باره اظهار داشت: چنین چیزی امکان ندارد و ما ‌به هر کارمند، کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی دادیم.

مصفا در واکنش به اینکه سند ‌۶۰۰ هزار تومانی موجود است و شما چرا این مبلغ را به کارمندان نداده‌اید، گفت: چنین چیزی امکان ندارد و به کل منکر وجود سند حاضر شد.

سایت تابناک در‌ این موضوع هیچ اظهار‌نظری نمی‌کند و قضاوت درباره آن را بر عهده مدیران و مردم می‌گذارد، زیرا ‌هدف از انتشار این خبر، اطلاع‌رسانی بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی