بازدید 1785

بررسی مسائل تولیدکنندگان با بانک سامان

کد خبر: ۴۲۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷ 18 August 2014
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به خواسته معاون حقوقی بانک سامان مبنی بر فرصت یک ماه برای حل مسائل این بانک با تولید کنندگان گفت:در جلسه امروز کمیسیون مسائل تولید کنندگان با بانک سامان بررسی و مقرر شد کمیته ای متشکل از نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس، این موضوع را پیگیری و گزارشی به کمیسیون ارائه کند.

رحیم زارع در گفت و گو با خانه ملت درباره جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: در جلسه امروز کمیسیون لایحه یاداشت تفاهم جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه های مرز زمینی رازی و کاپی کوی بررسی شد.

 نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد :لایحه مذکور مربوط به سال 89 بوده و در سال 90 قانون گمرکی کشور تصویب شده است بنابراین مقرر شد در این زمینه بررسی های بیشتری در جلسه آتی کمیسیون اقتصادی به عمل آید.

زارع با اشاره به خواسته معاون حقوقی بانک سامان مبنی بر فرصت یک ماه برای حل مسائل تولید کنندگان گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مسائل تولید کنندگان با بانک سامان بررسی و مقرر شد کمیته ای متشکل از حسن نژاد، میرمحمدی، شکری، کریمیان، بیگی ئیلانلو و مهناز بهمنی نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس، این موضوع را پیگیری و گزارشی به کمیسیون ارائه کنند تا درباره ارجاع پرونده به کمیسیون اصل 90 تصمیم گیری شود .

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: مسائل مالیاتی لایحه خروج از رکود به  به کمیسیون بودجه ارجاع داد شده این در حالی است که کمیسیون اصلی در مسائل مالیاتی کمیسیون اقتصادی بوده، با توجه به این موضوع کمیسیون اقتصادی نامه ای به هیئت رئیسه  مجلس نوشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر