بازدید 1616

اعتماد مجلس به وزیر دولت نشان دهنده وحدت است

کد خبر: ۴۲۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵ 18 August 2014
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در جلسه هیات دولت ضمن دفاع از عملکرد دکتر فرجی دانا وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری اظهار داشت : اعتماد مجدد مجلس به وی، بار دیگر وحدت و انسجام بیشتر نظام را در شرایط حساس کنونی به جامعه و جهانیان نشان خواهد داد.

به گزارش خانه ملت ، رییس جمهوری عصر یکشنبه در جلسه هیات دولت با دفاع از عملکرد و مدیریت دکتر رضا فرجی دانا ، طرح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی را فرصتی برای تقویت روابط بین دولت و مجلس دانست.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی گفت: مدیریت دکتر فرجی دانا در دوره کوتاه ۹ ماهه توانسته است فضای کم سابقه‌ای از آرامش و نشاط را در دانشگاه‌ها ایجاد کند و ابراز اعتماد مجدد مجلس به وی، بار دیگر وحدت و انسجام بیشتر نظام را در شرایط حساس کنونی به جامعه و جهانیان نشان خواهد داد.

رییس‌ جمهوری با مقایسه شرایط ملتهب گذشته با وضعیت همدلی و همکاری کنونی بین دولت و مجلس، تأکید کرد دولت وظیفه خود می‌داند که از حسن روابط با مجلس حراست کند.
دکتر روحانی در این جلسه با اشاره به نخستین سالگرد آغاز کار دولت تدبیر و امید، تغییر شرایط کشور و بهبود فضای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه را موهبت الهی و حاصل حماسه سیاسی مردم و همکاری دولت و ملت دانست.
رییس دولت تدبیر و امید، «آرامش و امید» را دستاورد بزرگ ملت در نخستین گام برشمرد و افزایش همبستگی در جامعه و انسجام ارکان نظام را مایه ثبات و اقتدار کشور در شرایط پرتلاطم منطقه دانست.
رییس‌ جمهوری از اعضای دولت خواست در هفته دولت، با حضور در استان‌های کشور در گفت‌وگو با مردم، صاحب‌نظران و رسانه‌ها، گزارش تلاش‌ها و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی را به مردم که صاحبان اصلی کشور هستند، ارایه کنند و زمینه بهره‌گیری گسترده‌تر از نظرات مردم و نخبگان را در حوزه خدمات خود فراهم کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل