بازدید 1931

مدیرعامل ذوب آهن:فدراسیون کار درستی نکرده است

کد خبر: ۴۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۸:۳۷ 08 April 2009
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینكه مایلی كهن باید در انتخاب دستیارانش اختیار تام داشته باشد تاكید كرد: اینكه فدراسیون برای وی دستیاری انتخاب كرده است كار درستی نیست.

سعید آذری در گفتگو با شبكه خبر درباره انتخاب منصور ابراهیم زاده به عنوان دستیار مایلی كهن در تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال برای مایلی كهن دستیار انتخاب كرده است و این كار بسیار زشت است چون این موضوع نشان می دهد كه مایلی كهن در این باره اختیاری ندارد و دستیار وی را فدراسیون فوتبال انتخاب كرده است.

وی با بیان اینكه این موضوع نشان می دهد مایلی كهن اختیار تام در هدایت تیم ملی ندارد گفت: وقتی سرمربی تیم ملی انتخاب می شود خود این شخص باید دستیاران خود را انتخاب كند.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با اشاره به نتایج خوب منصور ابراهیم زاده در لیگ برتر امسال تصریح كرد: شان ابراهیم زاده سرمربی گری تیم ملی ایران است نه دستیاری.

آذری اعلام كرد: اینكه ابراهیم زاده با تیم ملی همكاری كند بنا بر خواست خودش است و اگر بخواهد می تواند به تیم ملی برود و من به هیچ عنوان در این موضوع دخالت نخواهم كرد و نهایتاً خود ابراهیم زاده خود درباره این موضوع تصمیم می گیرد.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت : فدراسیون فوتبال برای استخدام ابراهیم زاده با باشگاه ذوب آهن تماس نداشته است و فكر می كنم این گونه دستیار انتخاب کردن برای سرمربی تیم ملی درست نیست .

سعید آذری تصریح كرد: ابراهیم زاده در فصل آینده هم هدایت تیم ذوب آهن را برعهده خواهد داشت؛ حتی اگر در این فصل قهرمان لیگ برتر نشویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل