بازدید 9156
۶

دکتر قلابی شکارچی زنان بود

کد خبر: ۴۲۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸ 18 August 2014
پزشک قلابی که با سوء استفاده از عکس های زنان از آنها اخاذی می کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام جم، سرهنگ فرامرز شاکری در جمع خبرنگاران گفت: کارشناسان پلیس فتا گرداننده صفحه ای را در فضای مجازی شناسایی کردند که تحت عنوان پزشک و مشاغل کلیدی خانم های را به قصد ازدواج در فضای مجازی شکار می کرد.

وی افزود: گرداننده این صفحه با خانم هایی که در فضای مجازی ارتباط داشت، پس از تخلیه اطلاعاتی و وارد شدن به حریم خصوصی اعتماد آنها را به خود جلب می کرد.

این مقام انتظامی در فضای سایبر گفت: متهم پس از جلب اعتماد قربانیان، در فضای واقعی هم با آنها ارتباط برقرار می کرد و مبالغی بین پنج تا 20 میلیون ریال به عنوان قرض از آنها گرفته بود.

رییس پلیس فتا افزود: هنگامی که قربانیان وجه خود را از این کلاهبردار مطالبه می کردند، از سوی وی تهدید می شدند که عکس ها و اطلاعات خصوصی آنها در فضای مجازی پخش می شود.

سرهنگ شاکری گفت: متهم که یک جوان 30 ساله است دستگیر و صراحتا به بزه ارتکابی اقرار کرد. تاکنون تعداد قابل توجهی از قربانیان شناسایی شده و امید است با اطلاع رسانی صورت گرفته افرادی که به این شیوه از آنها کلاهبرداری شده است جهت اقامه دعوا به پلیس فتا مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
ابزار کار کلاهبرداران طمع و حرص انسان است .
و سريال ساده لوحي زنان و حماقت مردان ادامه دارد!!!
وای باز هم کلاهبرداری در اینترنت . باز هم نتیجه اعتماد به یک مرد . باز هم درخواست پول با سوءاستفاده از عکس . خانمها خواهشا در اینترنت به هیچ مردی اعتماد نکنید . ای کاش زنان و مردان در دو کره جدا زندگی می کردند و افسانه زنان ونوسی _ مردان مریخی واقعیت می یافت .
چه خوب بود عکسی از این خلاف کار منتشر می کردید تا هم شناسایی شود هم بفهمد با آبروی مردم بازی کردن چه طعم تلخی دارد...
فقط اعدام
برای 1001 امین بار دخترها نباید به هر کسی اعتماد کننننننننننننننننننن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی