بازدید 6650
۴

حمله با چماق به کلانتري!

کد خبر: ۴۲۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶ 18 August 2014
رييس کلانتري 151يافت آباد جزئيات حمله چماق به دستان به کلانتري را تشريح کرد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ حسين ذکايي‌خو در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در ساعت سه بامداد،‌ بيست و سوم تيرماه امسال، دو پسر جوان در حاليکه يک نفر از آنها چماقي در دست داشت به قراول و دژبان وقت کلانتري حمله ور شدند و قصد خلع سلاح و گرفتن اسلحه کلاشينکف سرباز دژبان را داشتند که با سرو صداي ايجاد شده و با تخريب شيشه‌هاي دژباني افسر نگهبان وقت کلانتري به همراه ماموران ديگر سريعا به کمک دژبان امده و مانع از خلع سلاح سرباز شدند.

وي با بيان اينکه شخصي که چماق در دست داشته با ضربات پي در پي اقدام به تخريب شيشه‌هاي در و ساير قسمتهاي دژباني مي‌کند، گفت: اين فرد به سمت مامورين حمله ور شده که در نهايت شخص مذکور به کنترل مامورين در آمده و چماق خود را به زمين انداخت و هر دو نفر دستگير و به داخل کلانتري منتقل شدند.

ذکايي‌خو با بيان اينکه متهم رديف اول شخصي که چماق در دست داشت خود را داريوش و متهم رديف دوم خود را"اکبر" معرفي کرد، گفت: در بررسي اوليه مشخص شد هر دو متهم شرب خمر کرده و براي تست الکل به پزشکي قانوني معرفي شده و تست الکل انان نيز مثبت اعلام شد.

رييس کلانتري 151يافت آباد با بيان اينکه در ادامه در بازجويي‌هاي صورت گرفته از متهمان مشخص شد آنان براي آزادي و فراري دادن برادرشان به نام"بهروز" که ساعاتي پيش توسط ماموران به اتهام فروش مال غير، جلب و پس از انتقال به کلانتري در بازداشت به سر مي‌برد اقدام به درگيري با ماموران کرده بودند گفت: متهمان پس از دستگيري ضمن تشکيل پرونده به اتهام درگيري با مامورين و تخريب عمدي اموال دولتي شرب خمر و شرارت بازداشت و در اختيار مقام قضايي قرار گرفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
اين ارازل و اوباش وقتى با چماق به كلانترى حمله ور ميشوند و اقدام به تخريب و شكستن شيشه هاى كلانترى ميكنند پس ببينيد كه با مردم عادى چه خواهند كرد؟؟؟ تا مجازات هاى سخت و بازدارنده در مورد ارازل و اوباش و مخلان اسايش مردم اعمال نشود اين انگل هاى جامعه جرى تر شده و به خلافهايشان ادامه خواهند داد.
خانوادگی خرابکارند...
هر دو انها را براى عبرت ديگران ازاد كنيد
فقط اعدام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل