بازدید 4328

یک نماینده خطاب به نمایندگان: نماینده مردم باشید

کد خبر: ۴۲۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰ 17 August 2014
نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن برخی از مشکلات مردم خطاب به نمایندگان، گفت: در راستای خواسته‌های حقه مردم، واقعا نماینده مردم باشید.

به گزارش ایسنا، ابوذر ندیمی در نطق میان دستور خود عنوان کرد: مردم انتظار دارند قوای سه‌گانه همه یک‌سو برای نجات مردمانی که به خانه ملت و ارکان نظام اعتماد کردند چاره‌اندیشی‌های اساسی کنند آن را بر حاشیه‌پردازی و حاشیه‌سازی‌ها رجحان دهند.

او ادامه داد: مردم انتظار دارند مسائلی چون بیکاری، رکود و تورم وسیله سخنرانی و پر کردن تریبون‌ها نباشد. چاره‌اندیشی برای بیکاران به خصوص فارغ‌التحصیلان بیکار یک استراتژی و هدف باشد.

یک نماینده خطاب به نمایندگان: نماینده مردم باشید

ندیمی افزود: مردم انتظار دارند با مفاسد برخورد شود و در برخورد با مفاسد به دور از جناح بازی مبارزه‌ اساسی انجام شود. در خروج از تورم همه یکدل باشیم و دولت به بخش خصوصی اجازه دهد سردمدار باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند در مورد استخدام‌ها و همه جماعتی که به آنها وعده داده شده به جای وعده‌های توخالی به آنها عمل شود و فرمانروایی مطلقه بانک‌ها پایان داده شود.

نماینده مردم لاهیجان ادامه داد: مردم انتظار دارند در مورد همه بیمه‌ها تمام توان دولت و مجلس مصروف این بخش شود تا از خدمات سه‌گانه همه ملت ایران بهره‌مند شوند. مردم انتظار دارند رفتار ما ادب و منش اسلامی باشد نکند که وظایف اخلاقی که دین ما بر آنها استوار است فراموش شود.

دهقان گفت: مردم انتظار دارند که در مورد خانواده‌های جانبازان، ایثارگران و شهدا چنان رفتار شود که عزت آنها حفظ شود. مردم انتظار دارند که آموزش عالی ما به سمت صنعت برود. مردم انتظار دارند کشاورزان، صنعتگران و کارگران نه از باب احترام ظاهری بلکه در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نیز در صف اول قرار گیرند.

او در پایان خطاب به نمایندگان تأکید کرد: انتظار مردم ما این است که در دو سال پایان این مجلس که برای مجلس آینده نیز می‌تواند اثرگذار باشد در راستای خواسته‌های حقه آنان واقعا نماینده مردم باشید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها