بازدید 6811

پاسخ ایرانسل به مخاطب آبادانی

کد خبر: ۴۲۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱ 17 August 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

با سلام اينجانب  از آذر ماه سال 92 مشترک وایمکس ایرانسل با سرعت 512 محدود در شهرستان آبادان به صورت خانگی می باشم.در 3 ماه اول اشتراک اینترنت بسیار خوب بود و مشکلی وجود نداشت ولی از سال 93 اینترنت به طرز بسیار ملموسی دچار کاهش سرعت شده است و تا الان من بار ها با اپراتورها تماس گرفته ام ولی جوابی نگرفته ام. به طوری که سرعت اینترنت من به 30 تا 40 کیلوبایت بر ثانیه کاهش پیدا کرده است. سرعت باز کردن صفحه ها هم متاسفانه بسیار پایین است. نکته جالب اینکه از سوی اپراتورها به من گفته شد که در ساعات ترافیک آزاد (1 شب تا 7 صبح) سرعت پایین عادی می باشد و نیازی به شکایت نمی باشد. نکته جالب تر اینکه به یکی از مشترکین دیگر که از دوستان بنده هستند و اینترنت نامحدود گرفته بود پیامک آمده بود که شما دانلود بیش از اندازه دارید و باید دانلود خود را کاهش دهید.خلاصه کلام اینکه من میخواهم از ایرانسل بابت این مسئله شکایت کنم، لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر 

پاسخ:

باسلام واحترام
پیرونامه شماره 122/ت درخصوص مشکل وایمکس ایرانسل مخاطب آبادانی،احتراما به اطلاع می رساند:
طی تماس تلفنی صورت گرفته از سوی کارشناسان مرکز خدمات وایمکس ایرانسل با این مشترک محترم،ایشان از متغیر بودن سرعت سرویس خود ابراز نارضایتی نمودند که به ایشان توضیح داده شد،به دلیل اشتراکی بودن سرویس خریداری شده این تغییر سرعت طبیعی بوده وبراساس تعداد کاربران درمنطقه مورد استفاده سرعت نیز تغییر می کند.
پس از ارائه توضیحات کامل درمورد اشتراکی بودن سرویس براساس قوانین سازمان محترم تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی،ایشان از دلایل ارائه شده قانع شدند.همچنین تست سرعت استفاده از اینترنت وایمکس نیز برای ایشان انجام شد که نشان از مناسب بودن سرعت استفاده ایشان از اینترنت داشت.(67.5کیلوبایت برثانیه سرعت دانلود)

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار